hrcak mascot   Srce   HID

Izlaganje sa skupa

ULOGA PRIRODOSLOVNO-EKOLOŠKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA U RAZVOJU GOSPODARSTVA I ZAŠTITE OKOLIŠA

Vicko Pavičić ; Biološki odjel Prirodoslovno matematičkog fakulteta, Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (6 MB) str. 249-255 preuzimanja: 494* citiraj
APA 6th Edition
Pavičić, V. (1993). ULOGA PRIRODOSLOVNO-EKOLOŠKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA U RAZVOJU GOSPODARSTVA I ZAŠTITE OKOLIŠA. Socijalna ekologija, 2 (2), 249-255. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/138961
MLA 8th Edition
Pavičić, Vicko. "ULOGA PRIRODOSLOVNO-EKOLOŠKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA U RAZVOJU GOSPODARSTVA I ZAŠTITE OKOLIŠA." Socijalna ekologija, vol. 2, br. 2, 1993, str. 249-255. https://hrcak.srce.hr/138961. Citirano 04.08.2020.
Chicago 17th Edition
Pavičić, Vicko. "ULOGA PRIRODOSLOVNO-EKOLOŠKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA U RAZVOJU GOSPODARSTVA I ZAŠTITE OKOLIŠA." Socijalna ekologija 2, br. 2 (1993): 249-255. https://hrcak.srce.hr/138961
Harvard
Pavičić, V. (1993). 'ULOGA PRIRODOSLOVNO-EKOLOŠKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA U RAZVOJU GOSPODARSTVA I ZAŠTITE OKOLIŠA', Socijalna ekologija, 2(2), str. 249-255. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/138961 (Datum pristupa: 04.08.2020.)
Vancouver
Pavičić V. ULOGA PRIRODOSLOVNO-EKOLOŠKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA U RAZVOJU GOSPODARSTVA I ZAŠTITE OKOLIŠA. Socijalna ekologija [Internet]. 1993 [pristupljeno 04.08.2020.];2(2):249-255. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/138961
IEEE
V. Pavičić, "ULOGA PRIRODOSLOVNO-EKOLOŠKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA U RAZVOJU GOSPODARSTVA I ZAŠTITE OKOLIŠA", Socijalna ekologija, vol.2, br. 2, str. 249-255, 1993. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/138961. [Citirano: 04.08.2020.]

Sažetak
U ostvarivanju što djelotvornijeg programa ekološke edukacije usmjerene na gospodarstvo i zaštitu te unapređivanje okoliša neophodno je respektirati stanovita načela, pristupe i postupke koji prelaze okvire prirodoznanstvenog područja i zadiru u društvene znanosti: sociologiju, psihologiju, ekonomiju i dr.
U angažiranju učenika u različitim aktivnostima treba poći od lokalnih problema i usmjeriti ih na primjerena istraživanja, sudjelovanje u akcijama zaštite ugroženih vrsta, pošumljavanja, sakupljanja plodova i sekundarnih sirovina te na rješavanje drugih sličnih problema. U tom smislu valja težiti konceptu cjelovitosti ekološkog odgoja i obrazovanja, s kojim je usko povezan i odgoj za zaštitu čovjekova okoliša, a koji preferira maksimalnu angažiranost učenika upravo u vrijeme kada su oni najprijemljiviji za formiranje stavova i uvjerenja i kada su spremni da svoje ponašanje i ponašanje šire zajednice stave u službu bolje kvalitete čovjekova življenja i održavanja harmonije u odnosu na svoj svekoliki okoliš.
Osim putem redovne nastave, koju pohađaju svi učenici, ekološki se odgoj i obrazovanje intenzivno provodi u brojnim izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima.

Ključne riječi
ekološka kultura; ekološka svijest; ekološki odgoj i obrazovanje; ekološko ponašanje i djelovanje; odgoj za zaštitu čovjekova okoliša

Hrčak ID: 138961

URI
https://hrcak.srce.hr/138961

[engleski] [njemački]

Posjeta: 731 *