Pregledni rad
ZAŠTITA OKOLIŠA I MARKETING
Sanja Tišma
; Institut za međunarodne odnose, Odjel resursne ekonomije i zaštite okoliša, Zagreb
Sažetak
Ekološki pristup na svim područjima života i rada ljudi postao je danas svjetonazor, pa tako i ekološka pitanja dolaze u središte marketinških interesa s istaknutom tendencijom rasta u godinama koje dolaze. Unatoč velikom zanimanju javnosti za ekološki marketing ili kako se u različitim publikacijama često naziva zeleni marketing ili marketing zaštite okoliša, iznimno je malo znanstvenih rasprava u tom području.
Ovim se člankom nastoje odrediti okviri u kojima je nastao ekološki marketing, pojasniti njegov pojam i koncept, koje su njegove temeljne razlike s obzirom na tzv. klasični marketing, istražiti različitosti u pristupu glede osnovnih funkcija marketinga, a u zaključku je istaknut poticaj za intenziviranje istraživačkih aktivnosti na ovom području.
Ključne riječi
zaštita okoliša; održivi razvoj; marketing; društveni marketing; ekološki marketing; marketing u zaštiti okoliša; ekološki proizvodi
Hrčak ID:
139819
URI
Datum izdavanja:
15.5.2001.
Posjeta: 4.105 *