hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

SOCIOLINGVISTIČKI UVIDI U ODNOS LINEARNOSTI – IZDAVAČKI MEDIJ – PROSTOR U GLOBALIZIRANOME ELEKTRONIČKOM TISKU

Vladimír Patraš   ORCID icon orcid.org/0000-0001-8354-3729 ; Faculty of Arts Matej Bel University, Banská Bystrica, Slovakia

Puni tekst: hrvatski, pdf (947 KB) str. 151-151 preuzimanja: 241* citiraj
APA 6th Edition
Patraš, V. (2015). SOCIOLINGVISTIČKI UVIDI U ODNOS LINEARNOSTI – IZDAVAČKI MEDIJ – PROSTOR U GLOBALIZIRANOME ELEKTRONIČKOM TISKU. FLUMINENSIA, 27 (1), 151-151. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/140817
MLA 8th Edition
Patraš, Vladimír. "SOCIOLINGVISTIČKI UVIDI U ODNOS LINEARNOSTI – IZDAVAČKI MEDIJ – PROSTOR U GLOBALIZIRANOME ELEKTRONIČKOM TISKU." FLUMINENSIA, vol. 27, br. 1, 2015, str. 151-151. https://hrcak.srce.hr/140817. Citirano 02.12.2020.
Chicago 17th Edition
Patraš, Vladimír. "SOCIOLINGVISTIČKI UVIDI U ODNOS LINEARNOSTI – IZDAVAČKI MEDIJ – PROSTOR U GLOBALIZIRANOME ELEKTRONIČKOM TISKU." FLUMINENSIA 27, br. 1 (2015): 151-151. https://hrcak.srce.hr/140817
Harvard
Patraš, V. (2015). 'SOCIOLINGVISTIČKI UVIDI U ODNOS LINEARNOSTI – IZDAVAČKI MEDIJ – PROSTOR U GLOBALIZIRANOME ELEKTRONIČKOM TISKU', FLUMINENSIA, 27(1), str. 151-151. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/140817 (Datum pristupa: 02.12.2020.)
Vancouver
Patraš V. SOCIOLINGVISTIČKI UVIDI U ODNOS LINEARNOSTI – IZDAVAČKI MEDIJ – PROSTOR U GLOBALIZIRANOME ELEKTRONIČKOM TISKU. FLUMINENSIA [Internet]. 2015 [pristupljeno 02.12.2020.];27(1):151-151. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140817
IEEE
V. Patraš, "SOCIOLINGVISTIČKI UVIDI U ODNOS LINEARNOSTI – IZDAVAČKI MEDIJ – PROSTOR U GLOBALIZIRANOME ELEKTRONIČKOM TISKU", FLUMINENSIA, vol.27, br. 1, str. 151-151, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140817. [Citirano: 02.12.2020.]

Sažetak
U sferi novina medijski se plan (činjenica, događaj, stav, utjecaj, itd.) tradicionalno za percepciju i procesiranje priprema putem vizualnoga kanala. Medijski proizvod u elektroničkome okružju računa s efektom višekodnih sustava koji su vizualnoga podrijetla. Novinarska komunikacija koja je određena elektronički poštuje i rabi dokazane i ustanovljene jezično-kompozicijske i standardne tipografske obrasce i metode svojega tiskanoga parnjaka. Istovremeno, surađuje s multimedijskim sastavnicama na sociopragmatički učinkovitome sjecištu koristeći njegove varijacije. Posljedično, zbog sinergičnoga bi učinka jezično-komunikacijske dominante elektroničkih časopisa mogle biti restrukturirane. Cilj je ovoga rada prikazati tendencije raslojavanja pojačanih sastavnica kroz prizmu sociolingvistike. Nalazi, tvrdnje i rezultati kontrastivno se raspravljaju u suvremenome elektroničkome tisku koji se objavljuje na slavenskim jezicima (slovački, češki, hrvatski, ruski, bjeloruski, srpski i drugi).

Ključne riječi
globalizacija; lokalizacija; medijska komunikacija; multimedija; kontrastivna lingvistika; sociolingvistika

Hrčak ID: 140817

URI
https://hrcak.srce.hr/140817

[engleski]

Posjeta: 395 *