Pregledni rad
POSLOVNA KOMUNIKACIJA – POSEBAN OSVRT NA NJEZINU ULOGU U PRODAJI ROBA I USLUGA
Sandra Mrvica Mađarac
; Veleučilište „Lavoslav Ružička“ u Vukovaru
Stjepan Jelica
; Veleučilište „Lavoslav Ružička“ u Vukovaru
Sažetak
Poslovna komunikacija je komunikacija koja se koristi za promicanje proizvoda i usluga. Komunikacija između kupca i prodajnoga osoblja mora teći neprekidno, a cilj je ove komunikacije razmjena informacija s kupcima, saznanje njihovih potreba ili eventualnoga nezadovoljstva određenim proizvodom. Iako je u percepciji komunikacije uvriježeno mišljenje da je segment verbalne komunikacije primarno najvažniji, neverbalna komponenta komunikacije, tj. neverbalni aspekt, prema istraživanjima zauzima jednako važnu, a u nekim slučajevima i važniju funkciju od verbalne komunikacije. Neverbalna komunikacija zapravo finalizira učinak verbalno izrečenih poruka. Cilj rada je definirati prodaju kao funkciju poduzeća, istražiti komunikacijske kanale, odnose s kupcima u prodaji, opisati komunikaciju prodajnih strategija te njihovu važnost u utjecaju na formiranje stava kod kupca/potrošača.
Ključne riječi
poslovna komunikacija; prodajno poslovanje; komunikacijski kanali; odnosi s kupcima
Hrčak ID:
141945
URI
Datum izdavanja:
30.6.2015.
Posjeta: 9.340 *