Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

POSLOVNA KOMUNIKACIJA – POSEBAN OSVRT NA NJEZINU ULOGU U PRODAJI ROBA I USLUGA

Sandra Mrvica Mađarac ; Veleučilište „Lavoslav Ružička“ u Vukovaru
Stjepan Jelica ; Veleučilište „Lavoslav Ružička“ u Vukovaru


Puni tekst: hrvatski pdf 93 Kb

str. 149-158

preuzimanja: 5.063

citiraj


Sažetak

Poslovna komunikacija je komunikacija koja se koristi za promicanje proizvoda i usluga. Komunikacija između kupca i prodajnoga osoblja mora teći neprekidno, a cilj je ove komunikacije razmjena informacija s kupcima, saznanje njihovih potreba ili eventualnoga nezadovoljstva određenim proizvodom. Iako je u percepciji komunikacije uvriježeno mišljenje da je segment verbalne komunikacije primarno najvažniji, neverbalna komponenta komunikacije, tj. neverbalni aspekt, prema istraživanjima zauzima jednako važnu, a u nekim slučajevima i važniju funkciju od verbalne komunikacije. Neverbalna komunikacija zapravo finalizira učinak verbalno izrečenih poruka. Cilj rada je definirati prodaju kao funkciju poduzeća, istražiti komunikacijske kanale, odnose s kupcima u prodaji, opisati komunikaciju prodajnih strategija te njihovu važnost u utjecaju na formiranje stava kod kupca/potrošača.

Ključne riječi

poslovna komunikacija; prodajno poslovanje; komunikacijski kanali; odnosi s kupcima

Hrčak ID:

141945

URI

https://hrcak.srce.hr/141945

Datum izdavanja:

30.6.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 9.340 *