Skoči na glavni sadržaj

Ostalo

Novi pristup u radu s učenicima srednjih škola

Ivona Vojnić Hajduk ; Gradska biblioteka Subotica, Subotica, Srbija


Puni tekst: hrvatski pdf 339 Kb

str. 345-351

preuzimanja: 580

citiraj


Sažetak

Imajući u vidu društvenu odgovornost knjižnice, njen je zadatak popularizirati knjigu i čitanje i utjecati na formiranje čitalačke svijesti i ukusa. Za potrebe rada, provedena je anketa u 4 subotičke srednje škole u kojoj je sudjelovalo oko 600 djece koja govore srpskim, mađarskim i hrvatskim jezikom. Rezultati ankete ne iznenađuju. Mladi danas rijetko dolaze u knjižnicu i ona ih najčešće podsjeća na lektiru koju ne vole čitati. Knjige koje čitaju biraju po preporuci vršnjaka ili, kako je mnogo njih naglasilo u anketi, na internetu. Što mi možemo učiniti da to promijenimo i privučemo veći broj novih korisnika mlađeg naraštaja? U rješavanju krize čitanja ima mnogo posla i za nas i za druge. Moramo se mijenjati, usavršavati, osluškivati i pratiti novine koje se redaju iz dana u dan. Stalno usavršavanje knjižničara je imperativ. Stvaranje knjižnice kao mjesta gdje se mladi osjećaju ugodno, gdje rado dolaze izraziti svoje ideje i stavove, gdje se njihovo mišljenje cijeni; korištenje moderne tehnologije i prikazivanje knjige u drugom svjetlu, okosnica je ovog rada.

Ključne riječi

tinejdžeri; kriza čitanja; anketa; programi za mlade

Hrčak ID:

143645

URI

https://hrcak.srce.hr/143645

Datum izdavanja:

10.8.2015.

Posjeta: 1.160 *