Ostalo
Marketing the arts : izdavač Icom-Unesco Komitet za MPR, 1992. godina
Višnja Zgaga
Puni tekst: hrvatski pdf 322 Kb
str. 172-173
preuzimanja: 242
citiraj
APA 6th Edition
Zgaga, V. (1992). Marketing the arts : izdavač Icom-Unesco Komitet za MPR, 1992. godina. Informatica museologica, 23 (1-4), 172-173. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/144785
MLA 8th Edition
Zgaga, Višnja. "Marketing the arts : izdavač Icom-Unesco Komitet za MPR, 1992. godina." Informatica museologica, vol. 23, br. 1-4, 1992, str. 172-173. https://hrcak.srce.hr/144785. Citirano 19.10.2024.
Chicago 17th Edition
Zgaga, Višnja. "Marketing the arts : izdavač Icom-Unesco Komitet za MPR, 1992. godina." Informatica museologica 23, br. 1-4 (1992): 172-173. https://hrcak.srce.hr/144785
Harvard
Zgaga, V. (1992). 'Marketing the arts : izdavač Icom-Unesco Komitet za MPR, 1992. godina', Informatica museologica, 23(1-4), str. 172-173. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/144785 (Datum pristupa: 19.10.2024.)
Vancouver
Zgaga V. Marketing the arts : izdavač Icom-Unesco Komitet za MPR, 1992. godina. Informatica museologica [Internet]. 1992 [pristupljeno 19.10.2024.];23(1-4):172-173. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/144785
IEEE
V. Zgaga, "Marketing the arts : izdavač Icom-Unesco Komitet za MPR, 1992. godina", Informatica museologica, vol.23, br. 1-4, str. 172-173, 1992. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/144785. [Citirano: 19.10.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Muzeološke publikacije
Hrčak ID:
144785
URI
https://hrcak.srce.hr/144785
Datum izdavanja:
6.9.1993.
Posjeta: 719
*