hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

USPOSTAVA I POBOLJŠANJE SUSTAVA UPRAVLJANJA KVALITETOM U CILJU UČINKOVITOG RESTRUKTURIRANJA HŽ INFRASTRUKTURE D.O.O.

Dražen Kaužljar   ORCID icon orcid.org/0000-0002-3309-626X ; HŽ Infrastruktura d.o.o., Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (568 KB) str. 69-76 preuzimanja: 912* citiraj
APA 6th Edition
Kaužljar, D. (2015). USPOSTAVA I POBOLJŠANJE SUSTAVA UPRAVLJANJA KVALITETOM U CILJU UČINKOVITOG RESTRUKTURIRANJA HŽ INFRASTRUKTURE D.O.O.. Željeznice 21, 14 (3), 69-76. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/147102
MLA 8th Edition
Kaužljar, Dražen. "USPOSTAVA I POBOLJŠANJE SUSTAVA UPRAVLJANJA KVALITETOM U CILJU UČINKOVITOG RESTRUKTURIRANJA HŽ INFRASTRUKTURE D.O.O.." Željeznice 21, vol. 14, br. 3, 2015, str. 69-76. https://hrcak.srce.hr/147102. Citirano 24.10.2021.
Chicago 17th Edition
Kaužljar, Dražen. "USPOSTAVA I POBOLJŠANJE SUSTAVA UPRAVLJANJA KVALITETOM U CILJU UČINKOVITOG RESTRUKTURIRANJA HŽ INFRASTRUKTURE D.O.O.." Željeznice 21 14, br. 3 (2015): 69-76. https://hrcak.srce.hr/147102
Harvard
Kaužljar, D. (2015). 'USPOSTAVA I POBOLJŠANJE SUSTAVA UPRAVLJANJA KVALITETOM U CILJU UČINKOVITOG RESTRUKTURIRANJA HŽ INFRASTRUKTURE D.O.O.', Željeznice 21, 14(3), str. 69-76. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/147102 (Datum pristupa: 24.10.2021.)
Vancouver
Kaužljar D. USPOSTAVA I POBOLJŠANJE SUSTAVA UPRAVLJANJA KVALITETOM U CILJU UČINKOVITOG RESTRUKTURIRANJA HŽ INFRASTRUKTURE D.O.O.. Željeznice 21 [Internet]. 2015 [pristupljeno 24.10.2021.];14(3):69-76. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/147102
IEEE
D. Kaužljar, "USPOSTAVA I POBOLJŠANJE SUSTAVA UPRAVLJANJA KVALITETOM U CILJU UČINKOVITOG RESTRUKTURIRANJA HŽ INFRASTRUKTURE D.O.O.", Željeznice 21, vol.14, br. 3, str. 69-76, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/147102. [Citirano: 24.10.2021.]

Sažetak
Većina željezničkih poduzeća u Europi certifi cirana je prema više ISO standarda (9001, 14001, 18001), dok je u Hrvatskoj implementiranje tih zahtjeva još na početku. Danas HŽ Infrastruktura ima certifi kat o sustavu upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001, dok HŽ Cargu i HŽ Putničkom prijevozu to još uvijek nije uspjelo. Uspostava sustava upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001 nije se provodila lagano ni u tradicionalno zatvorenom sustavu HŽ Infrastrukture, dijelom radi neprihvaćanja promjena, ali dijelom i radi stvaranja paralelnog sustava upravljanja koji željeznički radnici nisu prihvaćali. Danas je situacija ipak bolja i vide se prvi konkretni pomaci. U sljedećem trogodišnjem certifi kacijskom ciklusu postavljeni su ambiciozni ciljevi kako bi primjena zahtjeva norme ISO 9001 imala reaktivnu i proaktivnu primjenu te na taj način stvarala korist HŽ Infrastrukturi.

Ključne riječi
sustav upravljanja kvalitetom; restrukturiranje željezničkog sustava; procesna organizacija; norma ISO 9001

Hrčak ID: 147102

URI
https://hrcak.srce.hr/147102

[engleski]

Posjeta: 1.349 *