Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.32728/mo.10.1.2015.06

ČEGA SMO SE BOJALI KADA SMO BILI DJECA? – VAŽNOST RANIH ISKUSTAVA BUDUĆIH ODGAJATELJA ZA NJIHOV RAD S DJECOM

Sanja Tatalović Vorkapić orcid id orcid.org/0000-0002-9170-8455 ; Učiteljski fakultet, Sveučilište u Rijeci
Ivana Knapić ; Učiteljski fakultet, Sveučilište u Rijeci


Puni tekst: hrvatski pdf 341 Kb

str. 62-76

preuzimanja: 2.688

citiraj


Sažetak

Premda strahovi predstavljaju sastavni dio života, mogu biti i vrlo često jesu jednim od uzroka kada normalan razvoj krene krivim putem. Cilj ovog rada bio je proučiti strahove o kojima su studenti (prve, druge i treće godine) preddiplomskog studija Rani i predškolski odgoj i obrazovanje (N=86) pri Učiteljskom fakultetu u Rijeci, restrospektivno izvijestili da su ih doživjeli u djetinjstvu. Podaci su prikupljeni anketom od 37 čestica koje prikazuju najčešće strahove djece predškolske dobi. Studenti su izvijestili o prosječno 12 strahova iz predškolske dobi, a najintenzivnijima su se pokazali upravo oni strahovi karakteristični za predškolsku dob. U raspravi je naglasak stavljen na važnost zdravog socio-emocionalnog razvoja tijekom
predškolske dobi, posebice kada je riječ o budućim odgajateljima.

Ključne riječi

budući odgajatelji; predškolska dob; strahovi

Hrčak ID:

148518

URI

https://hrcak.srce.hr/148518

Datum izdavanja:

1.6.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 5.114 *