hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Stavovi studenata učiteljskog studija o uključivanju interkulturalizma u nastavu glazbene kulture

Snježana Dobrota
Jelena Blašković

Puni tekst: hrvatski, pdf (345 KB) str. 301-316 preuzimanja: 505* citiraj
APA 6th Edition
Dobrota, S. i Blašković, J. (2014). Stavovi studenata učiteljskog studija o uključivanju interkulturalizma u nastavu glazbene kulture. Godišnjak Titius, 6-7 (6-7), 301-316. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/149710
MLA 8th Edition
Dobrota, Snježana i Jelena Blašković. "Stavovi studenata učiteljskog studija o uključivanju interkulturalizma u nastavu glazbene kulture." Godišnjak Titius, vol. 6-7, br. 6-7, 2014, str. 301-316. https://hrcak.srce.hr/149710. Citirano 20.10.2020.
Chicago 17th Edition
Dobrota, Snježana i Jelena Blašković. "Stavovi studenata učiteljskog studija o uključivanju interkulturalizma u nastavu glazbene kulture." Godišnjak Titius 6-7, br. 6-7 (2014): 301-316. https://hrcak.srce.hr/149710
Harvard
Dobrota, S., i Blašković, J. (2014). 'Stavovi studenata učiteljskog studija o uključivanju interkulturalizma u nastavu glazbene kulture', Godišnjak Titius, 6-7(6-7), str. 301-316. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/149710 (Datum pristupa: 20.10.2020.)
Vancouver
Dobrota S, Blašković J. Stavovi studenata učiteljskog studija o uključivanju interkulturalizma u nastavu glazbene kulture. Godišnjak Titius [Internet]. 2014 [pristupljeno 20.10.2020.];6-7(6-7):301-316. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/149710
IEEE
S. Dobrota i J. Blašković, "Stavovi studenata učiteljskog studija o uključivanju interkulturalizma u nastavu glazbene kulture", Godišnjak Titius, vol.6-7, br. 6-7, str. 301-316, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/149710. [Citirano: 20.10.2020.]

Sažetak
Interkulturalizam je stvarna aktualizacija i interakcija raznih etnič-
kih kultura u svim svojim segmentima specifičnosti na jednom prostoru. Međusobnim prožimanjem kultura uspostavlja se komunikacija i dijalog u različitosti. Jedan od načina uspostavljanja dijaloga je glazba kao potencijalni rasadnik
pluralističkih ideja, misli i horizonta. Cilj ovog rada je ispitati stavove studenata druge (N=161) i četvrte (N=149) godine učiteljskog studija Učiteljskog fakulteta u Zagrebu s odsjecima u Čakovcu i Petrinji prema uključivanju glazba svijeta (World Music) u nastavu Glazbene kulture u nižim razredima osnovne škole. U radu se ispituju stavovi studenata prema uključivanju glazba svijeta u glazbenu
nastavu, njihove preferencije prema glazbama svijeta, postojanje utjecaja dobi i mjesta studiranja na stavove prema uključivanju glazba svijeta u nastavu Glazbene kulture i na preferencije studenata o glazbama svijeta te stavovi studenata prema mogućnosti ostvarivanja korelacije između interkulturalne glazbene nastave
i ostalih nastavnih predmeta. Rezultati pokazuju kako većina studenata ima pozitivan stav prema glazbama svijeta i njihovu uključivanju u nastavu Glazbene kulture kao oblik prevladavanja predrasuda o određenim etničkim skupinama.
Ne postoji značajan utjecaj dobi i mjesta studiranja na stavove studenata prema uključivanju glazba svijeta u nastavu Glazbene kulture ni na njihove preferencije prema glazbama svijeta. Autorice sugeriraju mogućnost proširivanja nastavnih
programa Glazbene kulture uvođenjem različitih primjera glazba svijeta.

Ključne riječi
glazbena nastava; glazbe svijeta; interkulturalitam

Hrčak ID: 149710

URI
https://hrcak.srce.hr/149710

Posjeta: 734 *