hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Vjera i tržište — usporedba stajališta prema tržišnim djelatnostima i njegova vjersko–moralnoga utemeljenja u kršćanstvu, islamu, hinduizmu i budizmu

Predrag Haramija   ORCID icon orcid.org/0000-0002-1675-4996 ; Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (190 KB) str. 331-351 preuzimanja: 1.395* citiraj
APA 6th Edition
Haramija, P. (2015). Vjera i tržište — usporedba stajališta prema tržišnim djelatnostima i njegova vjersko–moralnoga utemeljenja u kršćanstvu, islamu, hinduizmu i budizmu. Obnovljeni Život, 70. (3.), 331-351. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/151284
MLA 8th Edition
Haramija, Predrag. "Vjera i tržište — usporedba stajališta prema tržišnim djelatnostima i njegova vjersko–moralnoga utemeljenja u kršćanstvu, islamu, hinduizmu i budizmu." Obnovljeni Život, vol. 70., br. 3., 2015, str. 331-351. https://hrcak.srce.hr/151284. Citirano 27.07.2021.
Chicago 17th Edition
Haramija, Predrag. "Vjera i tržište — usporedba stajališta prema tržišnim djelatnostima i njegova vjersko–moralnoga utemeljenja u kršćanstvu, islamu, hinduizmu i budizmu." Obnovljeni Život 70., br. 3. (2015): 331-351. https://hrcak.srce.hr/151284
Harvard
Haramija, P. (2015). 'Vjera i tržište — usporedba stajališta prema tržišnim djelatnostima i njegova vjersko–moralnoga utemeljenja u kršćanstvu, islamu, hinduizmu i budizmu', Obnovljeni Život, 70.(3.), str. 331-351. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/151284 (Datum pristupa: 27.07.2021.)
Vancouver
Haramija P. Vjera i tržište — usporedba stajališta prema tržišnim djelatnostima i njegova vjersko–moralnoga utemeljenja u kršćanstvu, islamu, hinduizmu i budizmu. Obnovljeni Život [Internet]. 2015 [pristupljeno 27.07.2021.];70.(3.):331-351. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/151284
IEEE
P. Haramija, "Vjera i tržište — usporedba stajališta prema tržišnim djelatnostima i njegova vjersko–moralnoga utemeljenja u kršćanstvu, islamu, hinduizmu i budizmu", Obnovljeni Život, vol.70., br. 3., str. 331-351, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/151284. [Citirano: 27.07.2021.]

Sažetak
U radu se istražuju stajališta i moralna načela kršćanstva, islama, hinduizma i budizma glede tržišta i tržišnih djelatnosti. Traže se odgovori na pitanja kakav sustav tržišta svaka od tih vjera podupire (ili osuđuje) i koje se moralne norme traže u odvijanju tržišnih djelatnosti. Razmatra se i stajalište prema pojedinim elementima tržišta: imovini, predmetu trgovine, cijeni, distribuciji i tržišnoj komunikaciji. Zaključno se sagledavaju sličnosti i razlike stajališta pojedinih religija, a pridržavanje moralnih načela prepoznaje se kao preduvjet održivosti tržišnoga gospodarstva.

Ključne riječi
tržište; gospodarstvo; vjera; religije; moral; marketing

Hrčak ID: 151284

URI
https://hrcak.srce.hr/151284

[engleski]

Posjeta: 1.836 *