hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Online kupovni obrasci generacije Y

Katija Vojvodić   ORCID icon orcid.org/0000-0001-7870-1438 ; Sveučilište u Dubrovniku, Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju
Matea Matić ; Sveučilište u Dubrovniku, Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju

Puni tekst: hrvatski, pdf (225 KB) str. 171-188 preuzimanja: 1.312* citiraj
APA 6th Edition
Vojvodić, K. i Matić, M. (2015). Online kupovni obrasci generacije Y. Market-Tržište, 27 (2), 171-188. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/151320
MLA 8th Edition
Vojvodić, Katija i Matea Matić. "Online kupovni obrasci generacije Y." Market-Tržište, vol. 27, br. 2, 2015, str. 171-188. https://hrcak.srce.hr/151320. Citirano 29.11.2021.
Chicago 17th Edition
Vojvodić, Katija i Matea Matić. "Online kupovni obrasci generacije Y." Market-Tržište 27, br. 2 (2015): 171-188. https://hrcak.srce.hr/151320
Harvard
Vojvodić, K., i Matić, M. (2015). 'Online kupovni obrasci generacije Y', Market-Tržište, 27(2), str. 171-188. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/151320 (Datum pristupa: 29.11.2021.)
Vancouver
Vojvodić K, Matić M. Online kupovni obrasci generacije Y. Market-Tržište [Internet]. 2015 [pristupljeno 29.11.2021.];27(2):171-188. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/151320
IEEE
K. Vojvodić i M. Matić, "Online kupovni obrasci generacije Y", Market-Tržište, vol.27, br. 2, str. 171-188, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/151320. [Citirano: 29.11.2021.]

Sažetak
Prednosti elektroničke maloprodaje mogu rezultirati i nekontroliranom kupovinom online potrošača, odnosno njihovim ekstremnim kupovnim ponašanjem. Temeljni je cilj ovoga rada istražiti i determinirati kupovne obrasce online potrošača generacije Y kako bi se na temelju obilježja u online kupovini ispitalo postojanje različitih modaliteta ponašanja. Isto tako, cilj je rada utvrditi povezanost izdvojenih faktora s kupovnom namjerom online potrošača generacije Y. Empirijsko istraživanje provedeno je na uzorku od 515 potrošača na području Dubrovačko-neretvanske županije. Rezultati istraživanja dobiveni faktorskom analizom upućuju na to da online potrošači generacije Y kupuju na temelju tri izdvojena faktora, tj. kompulzivnosti, impulzivnosti te funkcionalnosti. Analizom varijance utvrđene su razlike u izdvojenim faktorima s obzirom na obilježja u online kupovini potrošača generacije Y. Isto tako, rezultati korelacijske analize pokazuju statistički značajnu povezanost izdvojenih faktora i kupovne namjere u online potrošača generacije Y.

Ključne riječi
online kupovno ponašanje; kupovni obrasci; elektronička maloprodaja; generacija Y

Hrčak ID: 151320

URI
https://hrcak.srce.hr/151320

[engleski]

Posjeta: 2.257 *