APA 6th Edition Batarelo Kokić, I. (2015). Nove razine interaktivnosti dječjih slikovnica. Školski vjesnik, 64 (3), 377-398. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/151350
MLA 8th Edition Batarelo Kokić, Ivana. "Nove razine interaktivnosti dječjih slikovnica." Školski vjesnik, vol. 64, br. 3, 2015, str. 377-398. https://hrcak.srce.hr/151350. Citirano 10.04.2021.
Chicago 17th Edition Batarelo Kokić, Ivana. "Nove razine interaktivnosti dječjih slikovnica." Školski vjesnik 64, br. 3 (2015): 377-398. https://hrcak.srce.hr/151350
Harvard Batarelo Kokić, I. (2015). 'Nove razine interaktivnosti dječjih slikovnica', Školski vjesnik, 64(3), str. 377-398. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/151350 (Datum pristupa: 10.04.2021.)
Vancouver Batarelo Kokić I. Nove razine interaktivnosti dječjih slikovnica. Školski vjesnik [Internet]. 2015 [pristupljeno 10.04.2021.];64(3):377-398. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/151350
IEEE I. Batarelo Kokić, "Nove razine interaktivnosti dječjih slikovnica", Školski vjesnik, vol.64, br. 3, str. 377-398, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/151350. [Citirano: 10.04.2021.]
Sažetak U radu je dan prikaz dječjih slikovnica s obzirom na različite vrste i razine interaktivnosti, a s osvrtom na ulogu interaktivnih sastavnica u učenju. Prema analiziranoj literaturi o korištenju interaktivnih sastavnica u dječjim slikovnicama, slikovnice su razvrstane prema četiri razine zastupljenosti interaktivnih sastavnica. Prva razina su tiskane slikovnice s ilustracijama, s tekstom ili bez njega, a bez interaktivnih elemenata. Drugu razinu čine tiskane slikovnice s ilustracijama, s tekstom ili bez njega, te s vizualnim, zvučnim, glazbenim i interaktivnim sastavnicama. Treću razinu čine proširene tiskane slikovnice kod kojih se tradicionalni tiskani medij proširuje sa zvukovima i mogućnošću interakcije s digitalnim sadržajima. Na četvrtoj su razini digitalne slikovnice dostupne na različitim medijima, a koje mogu uključivati interaktivne vizualizacije, prilagodljivi tekst, simulacije, animacije, 3D grafike i zvuk. Za potrebe istraživanja provedena je procjena osam slikovnica za djecu u dobi od 3-6 godina. Korišteni okvir za početni odabir slikovnica je kategorizacija koju navodi Matulka, a načelo procjene je metodologija utjecaja interaktivnih sastavnica na odgojno-obrazovnu ulogu slikovnica, a prema recentnom istraživanju Ruetschlin Schugarove, Smithove i Schugara. Rezultati ukazuju na razlike u učestalosti, smještaju i ulozi interaktivnih sastavnica unutar slikovnica, te na načine na koje interaktivne sastavnice mogu biti podrška razvoju jezika i općeg razumijevanja osnovnih pojmovnih okvira.