hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Lokalni mediji i demokracija u Hrvatskoj: neiskorišteni potencijal

Suzana Kunac ; Vijeće za elektroničke medije, Zagreb
Vesna Roller ; Vijeće za elektroničke medije, Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (459 KB) str. 860-880 preuzimanja: 769* citiraj
APA 6th Edition
Kunac, S. i Roller, V. (2015). Lokalni mediji i demokracija u Hrvatskoj: neiskorišteni potencijal. In medias res, 4 (6), 860-880. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/151806
MLA 8th Edition
Kunac, Suzana i Vesna Roller. "Lokalni mediji i demokracija u Hrvatskoj: neiskorišteni potencijal." In medias res, vol. 4, br. 6, 2015, str. 860-880. https://hrcak.srce.hr/151806. Citirano 25.11.2020.
Chicago 17th Edition
Kunac, Suzana i Vesna Roller. "Lokalni mediji i demokracija u Hrvatskoj: neiskorišteni potencijal." In medias res 4, br. 6 (2015): 860-880. https://hrcak.srce.hr/151806
Harvard
Kunac, S., i Roller, V. (2015). 'Lokalni mediji i demokracija u Hrvatskoj: neiskorišteni potencijal', In medias res, 4(6), str. 860-880. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/151806 (Datum pristupa: 25.11.2020.)
Vancouver
Kunac S, Roller V. Lokalni mediji i demokracija u Hrvatskoj: neiskorišteni potencijal. In medias res [Internet]. 2015 [pristupljeno 25.11.2020.];4(6):860-880. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/151806
IEEE
S. Kunac i V. Roller, "Lokalni mediji i demokracija u Hrvatskoj: neiskorišteni potencijal", In medias res, vol.4, br. 6, str. 860-880, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/151806. [Citirano: 25.11.2020.]

Sažetak
Rad analizira diskrepanciju između percepcije građana o (ne)važnosti neovisnosti lokalnih medija od politike i njihovog jasnog prepoznavanja da su lokalni mediji ovisni o lokalnim političkim elitama. Tu kontradikciju interpretiramo u okviru teorijskog normativnog okvira deliberativne demokracije koji se temelji na premisi da funkcioniranje demokracije zahtijeva aktivno sudjelovanje građana u javnim raspravama, te na značenju lokalnih medija za izražavanje kako pojedinačnih tako i kolektivnih pogleda i interesa u kontekstu društvene komunikacije. Osim dimenzijom političke (ne)ovisnosti lokalnih medija, rad se još bavi potrebama i željama građana, njihovim tematskim i funkcionalnim interesima, te iskazanom potrebom da participiraju u programima lokalnih radija i njihovom uređivanju. Za empirijsku analizu, koja ilustrira naše teze, koristile smo dio rezultata iz istraživanja koje je proveo Ipsos Puls u proljeće 2014. godine za potrebe Agencije za elektroničke medije. Kako bi hrvatski lokalni mediji u budućnosti kvalitetnije i sadržajnije ispunili zadaću deliberacije, rasprava o medijskoj politici nužno uključuje modele medija zajednice kojima bi se otvorio put za nastavak demokratizacije medijskog prostora u Hrvatskoj.

Ključne riječi
lokalni mediji; radio; community radio; mediji zajednice; participacija; medijska politika; građani; demokratizacija; Hrvatska

Hrčak ID: 151806

URI
https://hrcak.srce.hr/151806

[engleski]

Posjeta: 1.254 *