hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

KREATIVNOST U NASTAVI

Branka Perić ; OŠ

Puni tekst: hrvatski, pdf (168 KB) str. 145-150 preuzimanja: 1.978* citiraj
APA 6th Edition
Perić, B. (2015). KREATIVNOST U NASTAVI. Život i škola, LXI (1), 145-150. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/152321
MLA 8th Edition
Perić, Branka. "KREATIVNOST U NASTAVI." Život i škola, vol. LXI, br. 1, 2015, str. 145-150. https://hrcak.srce.hr/152321. Citirano 18.05.2021.
Chicago 17th Edition
Perić, Branka. "KREATIVNOST U NASTAVI." Život i škola LXI, br. 1 (2015): 145-150. https://hrcak.srce.hr/152321
Harvard
Perić, B. (2015). 'KREATIVNOST U NASTAVI', Život i škola, LXI(1), str. 145-150. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/152321 (Datum pristupa: 18.05.2021.)
Vancouver
Perić B. KREATIVNOST U NASTAVI. Život i škola [Internet]. 2015 [pristupljeno 18.05.2021.];LXI(1):145-150. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/152321
IEEE
B. Perić, "KREATIVNOST U NASTAVI", Život i škola, vol.LXI, br. 1, str. 145-150, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/152321. [Citirano: 18.05.2021.]

Sažetak
Današnji način života zahtijeva nezavisnog, odgovornog i kreativnog pojedinca te se od obrazovanja traži razvijanje kreativnog i kritičnog razmišljanja u učenika. Anketnim ispitivanjem željeli su se ispitati učenički stavovi o kreativnosti. Ispitanici su bili učenici viših razreda OŠ „Gradac“, njih ukupno 78. Rezultati pokazuju da učenici uz kreativnost vezuju nešto pozitivno, zanimljivo i zabavno, a uglavnom ju povezuju uz predmete koji podrazumijevaju izradu praktičnih radova. Primijećeno je da pritom učenicima pomaže strukturiranost, a važno im je i učiteljevo mišljenje. Također smatraju da bi se kreativnosti u školi trebalo dati više prostora i to ne samo u predmetima koji su vezani uz praktični rad nego i u ostalima.
Smatramo da bi obrazovanje trebalo biti proces koji razvija osobnost, talent kao i djetetove mentalne i tjelesne sposobnosti . Čini se da odgojno-obrazovni sustav i način obrazovanja budućih učitelja, u kojem je kritičko i kreativno mišljenje prilično zanemareno, ne može omogućiti važnije pomake u razvijanju kreativnosti u školama.

Ključne riječi
koncepti kreativnosti; kreativnost; kritično mišljenje; obrazovanje; učenje

Hrčak ID: 152321

URI
https://hrcak.srce.hr/152321

[engleski] [njemački]

Posjeta: 4.301 *