Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

KREATIVNOST U NASTAVI

Branka Perić ; OŠ


Puni tekst: hrvatski pdf 168 Kb

str. 145-150

preuzimanja: 3.866

citiraj


Sažetak

Današnji način života zahtijeva nezavisnog, odgovornog i kreativnog pojedinca te se od obrazovanja traži razvijanje kreativnog i kritičnog razmišljanja u učenika. Anketnim ispitivanjem željeli su se ispitati učenički stavovi o kreativnosti. Ispitanici su bili učenici viših razreda OŠ „Gradac“, njih ukupno 78. Rezultati pokazuju da učenici uz kreativnost vezuju nešto pozitivno, zanimljivo i zabavno, a uglavnom ju povezuju uz predmete koji podrazumijevaju izradu praktičnih radova. Primijećeno je da pritom učenicima pomaže strukturiranost, a važno im je i učiteljevo mišljenje. Također smatraju da bi se kreativnosti u školi trebalo dati više prostora i to ne samo u predmetima koji su vezani uz praktični rad nego i u ostalima.
Smatramo da bi obrazovanje trebalo biti proces koji razvija osobnost, talent kao i djetetove mentalne i tjelesne sposobnosti . Čini se da odgojno-obrazovni sustav i način obrazovanja budućih učitelja, u kojem je kritičko i kreativno mišljenje prilično zanemareno, ne može omogućiti važnije pomake u razvijanju kreativnosti u školama.

Ključne riječi

koncepti kreativnosti; kreativnost; kritično mišljenje; obrazovanje; učenje

Hrčak ID:

152321

URI

https://hrcak.srce.hr/152321

Datum izdavanja:

19.6.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 8.607 *