Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.32728/mo.10.2.2015.02
E-PROVJERA ZNANJA IZ ENGLESKOG JEZIKA STRUKE KAO ČIMBENIK SMANJENJA STRESA PRI SUMATIVNOJ PROVJERI ZNANJA
Tamara Polić
orcid.org/0000-0002-1189-3911
; Veleučilište u Rijeci, Hrvatska
Sažetak
O institucionaliziranom učenju stranog jezika ne može se govoriti bez spominjanja afektivnih čimbenika, kao što je strah od stranog jezika koji je u negativnoj korelaciji s uspjehom u učenju. Pridoda li se k tome još i ispitni stres, razvidno je da studentima treba pomoći kako bi pri provjeri znanja, posebice sumativnoj provjeri znanja iz engleskog jezika struke, stres reducirali.
Cilj je ovoga rada istražiti razinu ispitnog stresa kod studenata pri sumativnoj provjeri znanja na dvama kolokvijima iz engleskog jezika struke, od kojih se jedan polaže na klasičan način (papir + olovka), dok se na drugome, kod iste skupine studenata primjenjuje e-provjera znanja. Razina ispitnog stresa ustanovljava se putem dvaju upitnika. Statistička obrada podataka potvrđuje dvije hipoteze, odnosno dokazuje je da je ispitni stres manji pri e-provjeri znanja nego pri klasičnoj provjeri znanja, te da su rezultati ispita, odnosno uspjeh studenata, također bolji, dok je razina koncentracije ista
pri obje metode provjere znanja.
Ključne riječi
e-provjera znanja; klasična provjera znanja; ispitni stres; engleski jezik struke; visokoškolsko obrazovanje
Hrčak ID:
154209
URI
Datum izdavanja:
23.12.2015.
Posjeta: 3.129 *