Esej
O konceptu održivog razvoja
Ingrid Pramling Samuelsson
; Odsjek za obrazovanje, Sveučilište u Goteborgu, Goteborg, Švedska
Yoshie Kaga
; Divizija za promicanje osnovnog školovanja, UNESCO, Pariz, Francuska
Dunja Anđić
orcid.org/0000-0001-8444-1820
; Učiteljski fakultet, Sveučilište u Rijeci, Rijeka, Hrvatska
Sažetak
Odgoj i obrazovanje za održiv razvoj u ranom djetinjstvu i predškolskoj dobi još je uvijek, (a to je vec nekoliko desetljeća od pojave samog koncepta održivog razvoja), nedostatno istraženo, neopravdano marginalizirano i nedostatno prepoznato područje. U posljednjih nekoliko godina nastoji se ispraviti ta pogreška i sve više se ilustriraju brojni primjeri teorijskih i praktičnih nastojanja za njegovom intenzivnijom implementacijom i diseminacijom.
Ključne riječi
Dijete; Vrtić; Obitelj; Koncept; Održivi razvoj
Hrčak ID:
158873
URI
Datum izdavanja:
9.12.2013.
Posjeta: 5.601 *