hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

BRENDIRANJE FINSKOG GRADA SREDNJE VELIČINE KAO GRADA SPORTA

Aila Ahonen ; JAMK University of Applied Sciences, Sport Business School, Vierumäki, Finland
Jari Lämsä ; Research Institute for Olympic Sports in Finland
Antti Mero ; Faculty of Sport and Health Sciences, Jyväskylä University, Jyväskylä, Finland
Ari Karimäki ; Culture and Sport Services, City of Jyväskylä, Jyväskylä, Finland

Puni tekst: hrvatski, pdf (377 KB) str. 27-48 preuzimanja: 135* citiraj
APA 6th Edition
Ahonen, A., Lämsä, J., Mero, A. i Karimäki, A. (2016). BRENDIRANJE FINSKOG GRADA SREDNJE VELIČINE KAO GRADA SPORTA. Acta turistica, 28 (1), 27-48. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/161378
MLA 8th Edition
Ahonen, Aila, et al. "BRENDIRANJE FINSKOG GRADA SREDNJE VELIČINE KAO GRADA SPORTA." Acta turistica, vol. 28, br. 1, 2016, str. 27-48. https://hrcak.srce.hr/161378. Citirano 17.09.2019.
Chicago 17th Edition
Ahonen, Aila, Jari Lämsä, Antti Mero i Ari Karimäki. "BRENDIRANJE FINSKOG GRADA SREDNJE VELIČINE KAO GRADA SPORTA." Acta turistica 28, br. 1 (2016): 27-48. https://hrcak.srce.hr/161378
Harvard
Ahonen, A., et al. (2016). 'BRENDIRANJE FINSKOG GRADA SREDNJE VELIČINE KAO GRADA SPORTA', Acta turistica, 28(1), str. 27-48. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/161378 (Datum pristupa: 17.09.2019.)
Vancouver
Ahonen A, Lämsä J, Mero A, Karimäki A. BRENDIRANJE FINSKOG GRADA SREDNJE VELIČINE KAO GRADA SPORTA. Acta turistica [Internet]. 2016 [pristupljeno 17.09.2019.];28(1):27-48. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/161378
IEEE
A. Ahonen, J. Lämsä, A. Mero i A. Karimäki, "BRENDIRANJE FINSKOG GRADA SREDNJE VELIČINE KAO GRADA SPORTA", Acta turistica, vol.28, br. 1, str. 27-48, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/161378. [Citirano: 17.09.2019.]
Puni tekst: engleski, pdf (377 KB) str. 27-48 preuzimanja: 102* citiraj
APA 6th Edition
Ahonen, A., Lämsä, J., Mero, A. i Karimäki, A. (2016). SPORT CITY BRANDING OF A MID-SIZED CITY IN FINLAND. Acta turistica, 28 (1), 27-48. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/161378
MLA 8th Edition
Ahonen, Aila, et al. "SPORT CITY BRANDING OF A MID-SIZED CITY IN FINLAND." Acta turistica, vol. 28, br. 1, 2016, str. 27-48. https://hrcak.srce.hr/161378. Citirano 17.09.2019.
Chicago 17th Edition
Ahonen, Aila, Jari Lämsä, Antti Mero i Ari Karimäki. "SPORT CITY BRANDING OF A MID-SIZED CITY IN FINLAND." Acta turistica 28, br. 1 (2016): 27-48. https://hrcak.srce.hr/161378
Harvard
Ahonen, A., et al. (2016). 'SPORT CITY BRANDING OF A MID-SIZED CITY IN FINLAND', Acta turistica, 28(1), str. 27-48. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/161378 (Datum pristupa: 17.09.2019.)
Vancouver
Ahonen A, Lämsä J, Mero A, Karimäki A. SPORT CITY BRANDING OF A MID-SIZED CITY IN FINLAND. Acta turistica [Internet]. 2016 [pristupljeno 17.09.2019.];28(1):27-48. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/161378
IEEE
A. Ahonen, J. Lämsä, A. Mero i A. Karimäki, "SPORT CITY BRANDING OF A MID-SIZED CITY IN FINLAND", Acta turistica, vol.28, br. 1, str. 27-48, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/161378. [Citirano: 17.09.2019.]

Sažetak
Zbog rastuće globalne konkurencije među gradovima brending je od nedavno postao važan element gradskih strategija. Rad prikazuje kako dionici marke doživljavaju sportsku marku Jyväskyläe, grada srednje veličine u Finskoj. Autori su proveli dubinske intervjue s jedanaest gradskih dužnosnika i sportskih menadžera koji su utjecali na sportsku marku grada Jyväskyläe. Prema rezultatima istraživanja, ispitanici smatraju kako Jyväskylä ima snažan imidž grada sporta. On počiva na sportskom obrazovanju, sportskim događanjima, jakim sportskim klubovima i aktivnom građanstvu. Rezultati pokazuju da bi sport, a posebno sportska događanja, mogli biti ključan element u razvoju imidža marke grada Jyväskyläe. Ističe se da je za razvoj marke grada sporta važna bliska suradnja i dobri, produktivni
odnosi među dionicima.

Ključne riječi
brendiranje grada; brendiranje mjesta; sportska marka

Hrčak ID: 161378

URI
https://hrcak.srce.hr/161378

[engleski]

Posjeta: 417 *