hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

NASTAVNE METODE KAO POTICAJ UČENIKOVOJ KREATIVNOSTI

Snježana Dubovicki ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, Republika Hrvatska
Anastazija Omićević ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, Republika Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (48 MB) str. 105-124 preuzimanja: 779* citiraj
APA 6th Edition
Dubovicki, S. i Omićević, A. (2016). NASTAVNE METODE KAO POTICAJ UČENIKOVOJ KREATIVNOSTI. Život i škola, LXII (1), 105-124. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/165108
MLA 8th Edition
Dubovicki, Snježana i Anastazija Omićević. "NASTAVNE METODE KAO POTICAJ UČENIKOVOJ KREATIVNOSTI." Život i škola, vol. LXII, br. 1, 2016, str. 105-124. https://hrcak.srce.hr/165108. Citirano 20.09.2019.
Chicago 17th Edition
Dubovicki, Snježana i Anastazija Omićević. "NASTAVNE METODE KAO POTICAJ UČENIKOVOJ KREATIVNOSTI." Život i škola LXII, br. 1 (2016): 105-124. https://hrcak.srce.hr/165108
Harvard
Dubovicki, S., i Omićević, A. (2016). 'NASTAVNE METODE KAO POTICAJ UČENIKOVOJ KREATIVNOSTI', Život i škola, LXII(1), str. 105-124. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/165108 (Datum pristupa: 20.09.2019.)
Vancouver
Dubovicki S, Omićević A. NASTAVNE METODE KAO POTICAJ UČENIKOVOJ KREATIVNOSTI. Život i škola [Internet]. 2016 [pristupljeno 20.09.2019.];LXII(1):105-124. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/165108
IEEE
S. Dubovicki i A. Omićević, "NASTAVNE METODE KAO POTICAJ UČENIKOVOJ KREATIVNOSTI", Život i škola, vol.LXII, br. 1, str. 105-124, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/165108. [Citirano: 20.09.2019.]

Sažetak
U radu se problematizira važnost kreativnosti u nastavi u kojoj ona ima mnogostruku ulogu. Pored kreativnosti, naglašava se i važnost nastavnih metoda uz pomoć kojih učenici lakše uče, razvijaju kritičko mišljenje, izmjenjuju socijalne oblike, predlažu aktivnosti, oslobađaju se straha, potiskuju dosadu te su intrinzično i ekstrinzično motivirani za većinu aktivnosti u kojima aktivno sudjeluju.
Cilj je rada ispitati stavove učitelja i učenika prema nastavnim metodama kao mogućim poticateljima učeničke kreativnosti. Na osnovi triangulacije koja je primijenjena u istraživanju, prikupljeni su rezultati uz pomoć ankete, evaluacija pojedinih suvremenih nastavnih metoda te intervjua (s učiteljima i učenicima). Rezultati istraživanja pokazuju da nastavne metode utječu na poticanje učeničke kreativnosti, stvaraju ugodnu klimu, motiviraju učenike za nastavni sadržaj, potiskuju dosadu te potiču učenike na divergentno mišljenje.

Ključne riječi
kreativnost; nastava; nastavne metode; učenici; učitelji

Hrčak ID: 165108

URI
https://hrcak.srce.hr/165108

[engleski] [njemački]

Posjeta: 1.837 *