hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Verbotonalna metoda i nove tehnologije u Poliklinici SUVAG

Adinda Dulčić ; Poliklinika SUVAG, Zagreb, Hrvatska
Katarina Pavičić Dokoza ; Poliklinika SUVAG, Zagreb, Hrvatska
Sanja Vlahović ; Poliklinika SUVAG, Zagreb, Hrvatska
Zoran Sabljar ; Poliklinika SUVAG, Zagreb, Hrvatska
Branka Šindija ; Poliklinika SUVAG, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (363 KB) str. 35-52 preuzimanja: 266* citiraj
APA 6th Edition
Dulčić, A., Pavičić Dokoza, K., Vlahović, S., Sabljar, Z. i Šindija, B. (2009). Verbotonalna metoda i nove tehnologije u Poliklinici SUVAG. Govor, 26 (1), 35-52. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/165891
MLA 8th Edition
Dulčić, Adinda, et al. "Verbotonalna metoda i nove tehnologije u Poliklinici SUVAG." Govor, vol. 26, br. 1, 2009, str. 35-52. https://hrcak.srce.hr/165891. Citirano 25.02.2021.
Chicago 17th Edition
Dulčić, Adinda, Katarina Pavičić Dokoza, Sanja Vlahović, Zoran Sabljar i Branka Šindija. "Verbotonalna metoda i nove tehnologije u Poliklinici SUVAG." Govor 26, br. 1 (2009): 35-52. https://hrcak.srce.hr/165891
Harvard
Dulčić, A., et al. (2009). 'Verbotonalna metoda i nove tehnologije u Poliklinici SUVAG', Govor, 26(1), str. 35-52. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/165891 (Datum pristupa: 25.02.2021.)
Vancouver
Dulčić A, Pavičić Dokoza K, Vlahović S, Sabljar Z, Šindija B. Verbotonalna metoda i nove tehnologije u Poliklinici SUVAG. Govor [Internet]. 2009 [pristupljeno 25.02.2021.];26(1):35-52. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/165891
IEEE
A. Dulčić, K. Pavičić Dokoza, S. Vlahović, Z. Sabljar i B. Šindija, "Verbotonalna metoda i nove tehnologije u Poliklinici SUVAG", Govor, vol.26, br. 1, str. 35-52, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/165891. [Citirano: 25.02.2021.]

Sažetak
Mnoga djeca s teškoćama učenja kao i s teškoćama slušnog procesiranja imaju lošije razvijene vještine fonološke diskriminacije kao i slušanje u nepovoljnijim uvjetima (reverberacija, buka i sl.) iako im je stanje perifernog sluha u potpunosti uredno. Teškoće filtriranja govorne poruke od pozadinske buke dodatno otežavaju proces usvajanja nastavnog gradiva. Upravo stoga, svrha ovog istraživanja bila je ispitati učinak EduLinka kod uredno čujuće djece s teškoćama iz spektra auditivnog procesiranja uključene u kompleksnu rehabilitaciju u Poliklinici SUVAG. Ispitivanjem je obuhvaćeno 18 djece predškolske dobi kojoj su dijagnosticirani poremećaji jezično-govornog razvoja. Učinak EduLinka promatran je u razdoblju od šest
mjeseci njegove uporabe za vrijeme grupne rehabilitacije. Kontrolnu skupinu činila su djeca izjednačena po dobi i spolu, uključena također u kompleksnu rehabilitaciju prema načelima verbotonalne metode. Rezultati istraživanja upućuju na pozitivne posljedice dnevne uporabe
uređaja kod djece s govorno-jezičnim teškoćama u kombinaciji s individualnom logopedskom terapijom i posebnim verbotonalnim metodološkim postupcima (stimulacije pokretom i glazbene stimulacije).

Ključne riječi
verbotonalna metoda; EduLink; govorno-jezične teškoće; djeca predškolske dobi

Hrčak ID: 165891

URI
https://hrcak.srce.hr/165891

Posjeta: 609 *