Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

UKLJUČENOST PRI DONOŠENJU KUPOVNIH ODLUKA - PRIMJER TRI PREHRAMBENA PROIZVODA

Jerko MARKOVINA
KOVAČIĆ Damir
RADMAN Marija


Puni tekst: hrvatski pdf 475 Kb

str. 151-160

preuzimanja: 2.204

citiraj


Sažetak

Cilj istraživanja bio je sastaviti instrument za mjerenje konstrukta potrošačke uključenosti pri donošenju kupovnih odluka te provjeriti njegove mjerne karakteristike. Skala uključenosti testirana je na uzorku od 283 potrošača vina, sira i meda. Statističkom analizom rezultata utvrđeno je da skala uključenosti ima zadovoljavajuću valjanost i pouzdanost. Potrošači su iskazali visoku uključenost za vino i sir, dok su za med dobijene nešto niže razine potrošačke uključenosti. Ovakvi rezultati ukazuju na činjenicu da potrošači pri kupnji navedenih prehrambenih proizvoda svoje odluke ne donose impulzivno, nego prije odluke o kupnji traže dodatne informacije o proizvodu. Skala korištena u ovom radu može se koristiti za mjerenje stupnja uključenosti za različite prehrambene i ostale
proizvode na hrvatskom tržištu.

Ključne riječi

hrana; kupovne odluke

Hrčak ID:

16797

URI

https://hrcak.srce.hr/16797

Datum izdavanja:

18.10.2004.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.071 *