hrcak mascot   Srce   HID

Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, Vol.44 No.2 Studeni 2016.

Pregledni rad

SOCIJALNO-KOGNITIVNI PRISTUP SAMOREGULIRANOM UČENJU INOGA JEZIKA

Brankica Bošnjak Terzić ; Fakultet strojarstva i brodogradnje Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (328 KB) str. 129-145 preuzimanja: 186* citiraj
APA 6th Edition
Bošnjak Terzić, B. (2016). SOCIJALNO-KOGNITIVNI PRISTUP SAMOREGULIRANOM UČENJU INOGA JEZIKA. Strani jezici, 44 (2), 129-145. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/171051
MLA 8th Edition
Bošnjak Terzić, Brankica. "SOCIJALNO-KOGNITIVNI PRISTUP SAMOREGULIRANOM UČENJU INOGA JEZIKA." Strani jezici, vol. 44, br. 2, 2016, str. 129-145. https://hrcak.srce.hr/171051. Citirano 24.09.2018.
Chicago 17th Edition
Bošnjak Terzić, Brankica. "SOCIJALNO-KOGNITIVNI PRISTUP SAMOREGULIRANOM UČENJU INOGA JEZIKA." Strani jezici 44, br. 2 (2016): 129-145. https://hrcak.srce.hr/171051
Harvard
Bošnjak Terzić, B. (2016). 'SOCIJALNO-KOGNITIVNI PRISTUP SAMOREGULIRANOM UČENJU INOGA JEZIKA', Strani jezici, 44(2), str. 129-145. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/171051 (Datum pristupa: 24.09.2018.)
Vancouver
Bošnjak Terzić B. SOCIJALNO-KOGNITIVNI PRISTUP SAMOREGULIRANOM UČENJU INOGA JEZIKA. Strani jezici [Internet]. 30.11.2016. [pristupljeno 24.09.2018.];44(2):129-145. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/171051
IEEE
B. Bošnjak Terzić, "SOCIJALNO-KOGNITIVNI PRISTUP SAMOREGULIRANOM UČENJU INOGA JEZIKA", Strani jezici, vol.44, br. 2, str. 129-145, studeni 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/171051. [Citirano: 24.09.2018.]

Sažetak
Samoregulacija je tijekom posljednjih triju desetljeća jedan od češće istraživanih pojmova u psihologijskoj literaturi, a tijekom posljednjih dvaju desetljeća pojavljuje se i primjenjuje i u drugim znanstvenoistraživačkim područjima. Značajne promjene uvodi socijalno-kognitivni pristup Bandure (1986). U njemu se naglašava važnost kognitivnih procesa i motivacije koji imaju ključnu ulogu u učenju, među kojima su osobito važni percepcija samoučinkovitosti, uporaba strategija te ciljna orijentacija (Pintrich, 2004; Zimmerman, 2000). Iako je posljednjih godina zabilježena važnost samoreguliranoga učenja u ovladavanju inim jezikom, malo je saznanja o odnosu uporabe strategija i percepcije samoučinkovitosti te utjecaju ciljne orijentacije na ovome području. U ovome radu donosimo pregled važnijih istraživanja samoreguliranoga učenja i učenja inoga jezika. Isto tako, želimo istaknuti neke smjerove za buduća istraživanja samoregulacije u učenju inoga jezika.

Ključne riječi
samoregulirano učenje; samoregulirano učenje inoga jezika; samoučinkovitost; strategije; ciljne orijentacije

Hrčak ID: 171051

URI
https://hrcak.srce.hr/171051

[engleski]

Posjeta: 303 *