Pregledni rad
Političke stranke i integrirano komuniciranje u Hrvatskoj i Srbiji
Mirela Holy
orcid.org/0000-0003-1294-1978
; Veleučilište VERN’, Zagreb
Sažetak
Integrirane marketinške komunikacije pojavile su se u osamdesetim godinama prošlog stoljeća u Sjedinjenim Američkim Državama, a danas ih u svijetu, osim tvrtki, koriste i političke stranke jer prepoznaju važnost sinergijskog djelovanja oglašavanja i odnosa s javnošću, ali i integriranja publike u aktivnosti stranke. Ovaj rad uz pomoć metode upitnika te analize sadržaja hiperteksta istražuje jesu li najutjecajnije političke stranke u Hrvatskoj i Srbiji upoznate i koriste li u svom političkom djelovanju integrirano komuniciranje te kako i koliko dugo primjenjuju ovaj koncept.
Ključne riječi
politička komunikacija; integrirana komunikacija; strategija; sinergija; Hrvatska; Srbija; stranka
Hrčak ID:
174036
URI
Datum izdavanja:
27.12.2016.
Posjeta: 3.039 *