Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Političke stranke i integrirano komuniciranje u Hrvatskoj i Srbiji

Mirela Holy orcid id orcid.org/0000-0003-1294-1978 ; Veleučilište VERN’, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 136 Kb

str. 44-65

preuzimanja: 479

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 136 Kb

str. 44-65

preuzimanja: 1.129

citiraj


Sažetak

Integrirane marketinške komunikacije pojavile su se u osamdesetim godinama prošlog stoljeća u Sjedinjenim Američkim Državama, a danas ih u svijetu, osim tvrtki, koriste i političke stranke jer prepoznaju važnost sinergijskog djelovanja oglašavanja i odnosa s javnošću, ali i integriranja publike u aktivnosti stranke. Ovaj rad uz pomoć metode upitnika te analize sadržaja hiperteksta istražuje jesu li najutjecajnije političke stranke u Hrvatskoj i Srbiji upoznate i koriste li u svom političkom djelovanju integrirano komuniciranje te kako i koliko dugo primjenjuju ovaj koncept.

Ključne riječi

politička komunikacija; integrirana komunikacija; strategija; sinergija; Hrvatska; Srbija; stranka

Hrčak ID:

174036

URI

https://hrcak.srce.hr/174036

Datum izdavanja:

27.12.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.039 *