Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Istraživanje zadovoljstva korisnika u knjižnici Filozofskog fakulteta u Osijeku − uspijevamo li ih zadovoljiti?

Kornelija Petr Balog ; Filozofski fakultet Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku, Odsjek za informacijske znanosti
Gordana Gašo ; Filozofski fakultet Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku


Puni tekst: hrvatski PDF 1.121 Kb

str. 0-0

preuzimanja: 670

citiraj


Sažetak

Knjižnica Filozofskog fakulteta u Osijeku svojim je poslovanjem i strateškim dokumentima jasno naglasila svoju orijentaciju na unapređivanje kvalitete svoga poslovanja. S tim u vezi obvezala se i na kontinuirano istraživanje zadovoljstva svojih korisnika koje se provodi svake tri godine. U ovom se radu prikazuju usporedni rezultati istraživanja zadovoljstva korisnika Knjižnicom Filozofskog fakulteta u Osijeku provedenih u ak. god. 2009./2010. i 2012./2013. Rezultati pokazuju kako Knjižnica uspijeva održati razinu zadovoljstva svojih korisnika.

Ključne riječi

Filozofski fakultet Osijek, istraživanje zadovoljstva, kvaliteta poslovanja, visokoškolske knjižnice

Hrčak ID:

175568

URI

https://hrcak.srce.hr/175568

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.144 *