hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Istraživanje zadovoljstva korisnika u knjižnici Filozofskog fakulteta u Osijeku − uspijevamo li ih zadovoljiti?

Kornelija Petr Balog ; Filozofski fakultet Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku, Odsjek za informacijske znanosti
Gordana Gašo ; Filozofski fakultet Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku

Puni tekst: hrvatski, PDF (1 MB) str. 0-0 preuzimanja: 285* citiraj
APA 6th Edition
Petr Balog, K. i Gašo, G. (2016). Istraživanje zadovoljstva korisnika u knjižnici Filozofskog fakulteta u Osijeku − uspijevamo li ih zadovoljiti?. Libellarium, 9 (1), 0-0. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/175568
MLA 8th Edition
Petr Balog, Kornelija i Gordana Gašo. "Istraživanje zadovoljstva korisnika u knjižnici Filozofskog fakulteta u Osijeku − uspijevamo li ih zadovoljiti?." Libellarium, vol. 9, br. 1, 2016, str. 0-0. https://hrcak.srce.hr/175568. Citirano 21.01.2020.
Chicago 17th Edition
Petr Balog, Kornelija i Gordana Gašo. "Istraživanje zadovoljstva korisnika u knjižnici Filozofskog fakulteta u Osijeku − uspijevamo li ih zadovoljiti?." Libellarium 9, br. 1 (2016): 0-0. https://hrcak.srce.hr/175568
Harvard
Petr Balog, K., i Gašo, G. (2016). 'Istraživanje zadovoljstva korisnika u knjižnici Filozofskog fakulteta u Osijeku − uspijevamo li ih zadovoljiti?', Libellarium, 9(1), str. 0-0. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/175568 (Datum pristupa: 21.01.2020.)
Vancouver
Petr Balog K, Gašo G. Istraživanje zadovoljstva korisnika u knjižnici Filozofskog fakulteta u Osijeku − uspijevamo li ih zadovoljiti?. Libellarium [Internet]. 2016 [pristupljeno 21.01.2020.];9(1):0-0. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/175568
IEEE
K. Petr Balog i G. Gašo, "Istraživanje zadovoljstva korisnika u knjižnici Filozofskog fakulteta u Osijeku − uspijevamo li ih zadovoljiti?", Libellarium, vol.9, br. 1, str. 0-0, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/175568. [Citirano: 21.01.2020.]

Sažetak
Knjižnica Filozofskog fakulteta u Osijeku svojim je poslovanjem i strateškim dokumentima jasno naglasila svoju orijentaciju na unapređivanje kvalitete svoga poslovanja. S tim u vezi obvezala se i na kontinuirano istraživanje zadovoljstva svojih korisnika koje se provodi svake tri godine. U ovom se radu prikazuju usporedni rezultati istraživanja zadovoljstva korisnika Knjižnicom Filozofskog fakulteta u Osijeku provedenih u ak. god. 2009./2010. i 2012./2013. Rezultati pokazuju kako Knjižnica uspijeva održati razinu zadovoljstva svojih korisnika.

Ključne riječi
Filozofski fakultet Osijek; istraživanje zadovoljstva; kvaliteta poslovanja; visokoškolske knjižnice

Hrčak ID: 175568

URI
https://hrcak.srce.hr/175568

[engleski]

Posjeta: 459 *