Izvorni znanstveni članak
Zadovoljstvo studijem i samoprocjena kompetentnosti u struci studenata socijalnog rada u Mostaru i Zagrebu
Zdravka Leutar
orcid.org/0000-0001-9902-507X
; Studijski centar socijalnog rada Pravnog fakulteta u Zagrebu Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru, BiH
Marija Žilić
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru, BiH; Studij socijalnog rada, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Cilj ovog rada bio je utvrditi razinu zadovoljstva studijem i samoprocjenu kompetentnosti studenata (završnog) semestra Diplomskog studija socijalnog rada u Mostaru i Zagrebu. U istraživanju su sudjelovala 72 sudionika, 31 student Studijskog centra socijalnog rada Pravnog fakulteta u Zagrebu i 41 student Studija socijalnog rada na Filozofskom fakultetu u Mostaru. Za prikupljanje podataka su korištene skale Zadovoljstva studijem, (Boras, 2011) i Skala usvojenosti ključnih kompetencija za socijalni rad (Huić, Ricijaš, Branica, 2010). Rezultati istraživanja pokazali su da nema statistički značajnih razlika u zadovoljstvu studijem ovih dviju grupa studenata. Studenti zadovoljstvo studijem procjenjuju iznadprosječno visokim, dok razinu usvojenih kompetencija procjenjuju prosječnom. Nadalje, postoji značajna povezanosti između zadovoljstva studijem i varijable prva opcija pri upisu studija. Studenti kojima je socijalni rad bio prva opcija pri upisu pokazuju višu razinu zadovoljstva studijem. Kako je i očekivano, studenti zadovoljniji studijem procjenjuju i razinu usvojenih kompetencija većom.
Ključne riječi
obrazovanje socijalnih radnika; kompetencije i zadovoljstvo studijem
Hrčak ID:
177564
URI
Datum izdavanja:
10.12.2014.
Posjeta: 2.387 *