Magistra Iadertina, Vol. 11. No. 1., 2016.
Prethodno priopćenje
KOMPETENCIJE UČITELJA BIOLOGIJE ZA IZRADU RAČUNALNIH SADRŽAJA I UPORABU INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKIH TEHNOLOGIJA
Mila Bulić
; Osnovna škola Pujanki, Split
Daniela Novoselić
; Alfa d.d. Zagreb
Sažetak
Današnji učitelji biologije trebaju biti stručni, informatički i informacijski kompetentni, sposobni osmišljavati raznovrsne nastavne scenarije i primjenjivati suvremene tehnologije omogućujući učenicima stjecanje znanja i razvijanje kompetencija potrebnih za život u 21. stoljeću. S ciljem utvrđivanja razine implementacije informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) u odgojno-obrazovnom procesu provedeno je istraživanje na uzorku od 65 učitelja biologije Splitsko-dalmatinske županije. Dobiveni rezultati pokazuju kako učitelji biologije nedovoljno primjenjuju IKT alate, a u radu najčešće koriste Power Point prezentacije i njihove permutacije. Radni staž učitelja te vrsta škole u kojoj rade nisu čimbenici učestalije uporabe IKT alata u odgojno-obrazovnom procesu. Dobiveni rezultati mogu biti poticaj za preoblikovanje inicijalnog obrazovanja budućih učitelja biologije te smjernica za potrebno dodatno profesionalno usavršavanje učitelja praktičara i jačanje njihovih IKT kompetencija.
Ključne riječi
IKT; kompetencije učitelja biologije; kurikulumski pristup nastavi; nastava biologije
Hrčak ID:
177643
URI
Datum izdavanja:
13.3.2017.
Posjeta: 2.217 *