hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Načini učenja matematike u razrednoj nastavi

Irena Mišurac   ORCID icon orcid.org/0000-0002-7197-1782 ; Filozofski fakultet u Splitu, Split, Hrvatska
Ivona Bašić

Puni tekst: hrvatski, pdf (344 KB) str. 273-285 preuzimanja: 1.016* citiraj
APA 6th Edition
Mišurac, I. i Bašić, I. (2016). Načini učenja matematike u razrednoj nastavi. Školski vjesnik, 65 (2), 273-285. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/177993
MLA 8th Edition
Mišurac, Irena i Ivona Bašić. "Načini učenja matematike u razrednoj nastavi." Školski vjesnik, vol. 65, br. 2, 2016, str. 273-285. https://hrcak.srce.hr/177993. Citirano 29.11.2021.
Chicago 17th Edition
Mišurac, Irena i Ivona Bašić. "Načini učenja matematike u razrednoj nastavi." Školski vjesnik 65, br. 2 (2016): 273-285. https://hrcak.srce.hr/177993
Harvard
Mišurac, I., i Bašić, I. (2016). 'Načini učenja matematike u razrednoj nastavi', Školski vjesnik, 65(2), str. 273-285. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/177993 (Datum pristupa: 29.11.2021.)
Vancouver
Mišurac I, Bašić I. Načini učenja matematike u razrednoj nastavi. Školski vjesnik [Internet]. 2016 [pristupljeno 29.11.2021.];65(2):273-285. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/177993
IEEE
I. Mišurac i I. Bašić, "Načini učenja matematike u razrednoj nastavi", Školski vjesnik, vol.65, br. 2, str. 273-285, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/177993. [Citirano: 29.11.2021.]
Puni tekst: engleski, pdf (344 KB) str. 286-286 preuzimanja: 117* citiraj
APA 6th Edition
Mišurac, I. i Bašić, I. (2016). Ways to learn mathematics curriculum. Školski vjesnik, 65 (2), 286-286. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/177993
MLA 8th Edition
Mišurac, Irena i Ivona Bašić. "Ways to learn mathematics curriculum." Školski vjesnik, vol. 65, br. 2, 2016, str. 286-286. https://hrcak.srce.hr/177993. Citirano 29.11.2021.
Chicago 17th Edition
Mišurac, Irena i Ivona Bašić. "Ways to learn mathematics curriculum." Školski vjesnik 65, br. 2 (2016): 286-286. https://hrcak.srce.hr/177993
Harvard
Mišurac, I., i Bašić, I. (2016). 'Ways to learn mathematics curriculum', Školski vjesnik, 65(2), str. 286-286. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/177993 (Datum pristupa: 29.11.2021.)
Vancouver
Mišurac I, Bašić I. Ways to learn mathematics curriculum. Školski vjesnik [Internet]. 2016 [pristupljeno 29.11.2021.];65(2):286-286. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/177993
IEEE
I. Mišurac i I. Bašić, "Ways to learn mathematics curriculum", Školski vjesnik, vol.65, br. 2, str. 286-286, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/177993. [Citirano: 29.11.2021.]

Sažetak
Matematika u današnjem svijetu ima važnu i nezamjenjivu ulogu. Unatoč njezinoj važnosti, rezultati učenika često nisu na zadovoljavajućoj razini. Kako bismo otkrili uzrok tomu, proučavaju se načini na koje djeca uče matematiku. Za razumijevanje važnosti načina učenja potrebno je poznavanje procesa učenja kod učenika te izvora podataka kojima se učenik pri učenju koristi. U radu se primjenjivao Bandler-Grinderov model koji učenike svrstava u tri kategorije: vizualni, auditivni i tjelesni način. Uz to, predvidjeli smo i četvrtu kategoriju, mješoviti način, za učenike koji ne pokazuju izraženo pripadanje jednoj od triju spomenutih kategorija. Provedeno je istraživanje na uzorku 150 učenika trećih i četvrtih razreda u kojem su učenici prema rezultatima anketnoga listića svrstani u jednu od četiriju kategorija. Pokazalo se da prevladava vizualni način učenja, pogotovo u djevojčica.

Ključne riječi
nastava matematike; način učenja; vizualni; auditivni; tjelesni; mješoviti

Hrčak ID: 177993

URI
https://hrcak.srce.hr/177993

[engleski]

Posjeta: 1.694 *