Izvorni znanstveni članak
PONAŠANJE POTROŠAČA “LIGHT” PROIZVODA NA ZAGREBAČKOM TRŽIŠTU
MARIJA Cerjak
IDA Rupčić
MARINA Tomić
MAGDALENA Zrakić
Sažetak
Trend zdrave prehrane i spoznaje potrošača o povezanosti prehrane i zdravlja dovele su do povećane potrošnja proizvoda sa smanjenim udjelom masti i šećera, takozvanih “light” proizvoda. Da bi što bolje zadovoljili potrebe i zahtjeve potrošača, proizvođači “light” proizvoda moraju poznavati svoje potrošače. Cilj ovog istraživanja jeste opisati potrošače “light” proizvoda u Zagrebu i okolici. Usmeno anketno ispitivanje 102 slučajno odabranih potrošača “light” proizvoda je pokazalo da veliki broj potrošača barem povremeno konzumira “light” proizvode, ali da potrošači nisu dovoljno upoznati s pravim značenjem oznake “light”. Spol, dob te stavovi ispitanika o vlastitom zdravlju i prehrani, kao i njihovi stavovi o “light” proizvodima utječu na konzumaciju takvih proizvoda. Rezultati istraživanja daju podlogu za defi niranje marketinških aktivnosti proizvođača “light” proizvoda.
Ključne riječi
“light” proizvodi; anketno ispitivanje; kupovno ponašanje; stavovi
Hrčak ID:
17913
URI
Datum izdavanja:
24.11.2007.
Posjeta: 3.023 *