Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Supermoć i strategije medija: kako pričamo bajke danas?

Vuk Vuković orcid id orcid.org/0000-0002-0766-1077 ; Sveučilište Crne Gore – Fakultet dramskih umjetnosti


Puni tekst: hrvatski pdf 433 Kb

str. 1567-1583

preuzimanja: 935

citiraj


Sažetak

S ciljem razumijevanja suvremene medijske produkcije, a posljedično kinematografske i televizijske eksploatacije audiovizualnih sadržaja, rad se bavi pitanjem reinterpretacije klasičnih bajki, kao i potrebom da „natprirodno“ postane predmet interesa medijske publike. Uzimajući u obzir činjenicu da je kontakt s onostranim oduvijek dio komunikacionog konteksta čovjeka, polazimo od pretpostavke da onostrano uvijek pronalazi put do tzv. krajnjeg korisnika, bez obzira na medij koji distribuira priču. Međutim, postavlja se pitanje što je funkcija bajke ili njene reinterpretacije, te je li ona, u eri globalizacije, kapitalističkog karaktera? U tom smislu, kritička oštrica rada nije usmjerena prema medijskoj publici ni prema producentima pojedinačno, već prema industriji čiji su dio, paradoksalno, i medijska publika i producenti.

Ključne riječi

mediji; medijska produkcija vrijednosti; Maleficent; Once Upon A Time; Crvenkapica

Hrčak ID:

181555

URI

https://hrcak.srce.hr/181555

Datum izdavanja:

16.5.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.265 *