hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

KOMUNIKACIJSKA JEZIČNA KOMPETENCIJA STUDENATA NA POČETKU STUDIJA NJEMAČKOGA JEZIKA I KNJIŽEVNOSTI

Vesna Bagarić Medve   ORCID icon orcid.org/0000-0001-9049-9295 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Silvija Berkec ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Osijeku, Osijek, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (400 KB) str. 4-22 preuzimanja: 421* citiraj
APA 6th Edition
Bagarić Medve, V. i Berkec, S. (2016). KOMUNIKACIJSKA JEZIČNA KOMPETENCIJA STUDENATA NA POČETKU STUDIJA NJEMAČKOGA JEZIKA I KNJIŽEVNOSTI. Strani jezici, 45. (1.), 4-22. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/183659
MLA 8th Edition
Bagarić Medve, Vesna i Silvija Berkec. "KOMUNIKACIJSKA JEZIČNA KOMPETENCIJA STUDENATA NA POČETKU STUDIJA NJEMAČKOGA JEZIKA I KNJIŽEVNOSTI." Strani jezici, vol. 45., br. 1., 2016, str. 4-22. https://hrcak.srce.hr/183659. Citirano 25.10.2021.
Chicago 17th Edition
Bagarić Medve, Vesna i Silvija Berkec. "KOMUNIKACIJSKA JEZIČNA KOMPETENCIJA STUDENATA NA POČETKU STUDIJA NJEMAČKOGA JEZIKA I KNJIŽEVNOSTI." Strani jezici 45., br. 1. (2016): 4-22. https://hrcak.srce.hr/183659
Harvard
Bagarić Medve, V., i Berkec, S. (2016). 'KOMUNIKACIJSKA JEZIČNA KOMPETENCIJA STUDENATA NA POČETKU STUDIJA NJEMAČKOGA JEZIKA I KNJIŽEVNOSTI', Strani jezici, 45.(1.), str. 4-22. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/183659 (Datum pristupa: 25.10.2021.)
Vancouver
Bagarić Medve V, Berkec S. KOMUNIKACIJSKA JEZIČNA KOMPETENCIJA STUDENATA NA POČETKU STUDIJA NJEMAČKOGA JEZIKA I KNJIŽEVNOSTI. Strani jezici [Internet]. 2016 [pristupljeno 25.10.2021.];45.(1.):4-22. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/183659
IEEE
V. Bagarić Medve i S. Berkec, "KOMUNIKACIJSKA JEZIČNA KOMPETENCIJA STUDENATA NA POČETKU STUDIJA NJEMAČKOGA JEZIKA I KNJIŽEVNOSTI", Strani jezici, vol.45., br. 1., str. 4-22, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/183659. [Citirano: 25.10.2021.]

Sažetak
Fokus rada predstavlja analiza komunikacijske jezične kompetencije studenata (KJK) prve godine studija njemačkoga jezika i književnosti na Filozofskom fakultetu u Osijeku. Analiza je poduzeta s ciljem utvrđivanja je li KJK studenata u njemačkome jeziku na razini koja je preduvjet za praćenje studijskoga programa. KJK je istražen ispitom iz Njemačkoga jezika na višoj razini državne mature, ECL ispitom i dijagnostičkim ispitom. Dodatne varijable u analizi bile su studentska samoprocjena poznavanja njemačkoga jezika te ocjene iz Njemačkoga jezika na državnoj maturi i u srednjoj školi. Prikupljeni podatci analizirani su primjenom postupaka deskriptivne i inferencijalne statistike. Rezultati upućuju na zaključak da je razina KJK, napose gramatičke kompetencije, kod dijela studenata nedostatna za praćenje programa studija njemačkoga jezika i književnosti. U radu se razmatraju moguća rješenja ovoga problema koji se negativno odražava na studente, ali i na izvedbu aktualnoga studijskoga programa njemačkoga jezika i književnosti.

Ključne riječi
komunikacijska jezična kompetencija; njemački jezik; studenti

Hrčak ID: 183659

URI
https://hrcak.srce.hr/183659

[engleski]

Posjeta: 751 *