hrcak mascot   Srce   HID

Tehnički vjesnik, Vol. 24 No. 4, 2017.

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.17559/TV-20160308210632

Pouke za ICT studente iz intenzivnih obrazovnih iskustava u multinacionalnom okruženju

Luis Fernández   ORCID icon orcid.org/0000-0003-0778-0073 ; Universidad de Alcalá, Department of Computer Sciences, Ctra. Madrid-Barcelona, km. 33,6, 28871 Alcála de Henares, Madrid, Spain
José Amelio Medina   ORCID icon orcid.org/0000-0003-3359-4952 ; Universidad de Alcalá, Department of Computer Sciences, Ctra. Madrid-Barcelona, km. 33,6, 28871 Alcála de Henares, Madrid, Spain
María Teresa Villalba de Benito   ORCID icon orcid.org/0000-0003-0443-5979 ; Universidad Europea de Madrid, Department of Computer Science, C/Tajo s/n, 28673 Villaviciosa de Odón, Madrid, Spain
Sanjay Misra   ORCID icon orcid.org/0000-0002-3556-9331 ; Atilim University, Ankara, Turkey / Covenant University, Canaanland, Ota, Nigeria

Puni tekst: hrvatski, pdf (953 KB) str. 1071-1078 preuzimanja: 89* citiraj
APA 6th Edition
Fernández, L., Medina, J.A., Villalba de Benito, M.T. i Misra, S. (2017). Pouke za ICT studente iz intenzivnih obrazovnih iskustava u multinacionalnom okruženju. Tehnički vjesnik, 24 (4), 1071-1078. https://doi.org/10.17559/TV-20160308210632
MLA 8th Edition
Fernández, Luis, et al. "Pouke za ICT studente iz intenzivnih obrazovnih iskustava u multinacionalnom okruženju." Tehnički vjesnik, vol. 24, br. 4, 2017, str. 1071-1078. https://doi.org/10.17559/TV-20160308210632. Citirano 25.04.2019.
Chicago 17th Edition
Fernández, Luis, José Amelio Medina, María Teresa Villalba de Benito i Sanjay Misra. "Pouke za ICT studente iz intenzivnih obrazovnih iskustava u multinacionalnom okruženju." Tehnički vjesnik 24, br. 4 (2017): 1071-1078. https://doi.org/10.17559/TV-20160308210632
Harvard
Fernández, L., et al. (2017). 'Pouke za ICT studente iz intenzivnih obrazovnih iskustava u multinacionalnom okruženju', Tehnički vjesnik, 24(4), str. 1071-1078. doi: https://doi.org/10.17559/TV-20160308210632
Vancouver
Fernández L, Medina JA, Villalba de Benito MT, Misra S. Pouke za ICT studente iz intenzivnih obrazovnih iskustava u multinacionalnom okruženju. Tehnički vjesnik [Internet]. 2017 [pristupljeno 25.04.2019.];24(4):1071-1078. doi: https://doi.org/10.17559/TV-20160308210632
IEEE
L. Fernández, J.A. Medina, M.T. Villalba de Benito i S. Misra, "Pouke za ICT studente iz intenzivnih obrazovnih iskustava u multinacionalnom okruženju", Tehnički vjesnik, vol.24, br. 4, str. 1071-1078, 2017. [Online]. doi: https://doi.org/10.17559/TV-20160308210632
Puni tekst: engleski, pdf (953 KB) str. 1071-1078 preuzimanja: 74* citiraj
APA 6th Edition
Fernández, L., Medina, J.A., Villalba de Benito, M.T. i Misra, S. (2017). Lessons from intensive educational experiences for ICT students in multinational settings. Tehnički vjesnik, 24 (4), 1071-1078. https://doi.org/10.17559/TV-20160308210632
MLA 8th Edition
Fernández, Luis, et al. "Lessons from intensive educational experiences for ICT students in multinational settings." Tehnički vjesnik, vol. 24, br. 4, 2017, str. 1071-1078. https://doi.org/10.17559/TV-20160308210632. Citirano 25.04.2019.
Chicago 17th Edition
Fernández, Luis, José Amelio Medina, María Teresa Villalba de Benito i Sanjay Misra. "Lessons from intensive educational experiences for ICT students in multinational settings." Tehnički vjesnik 24, br. 4 (2017): 1071-1078. https://doi.org/10.17559/TV-20160308210632
Harvard
Fernández, L., et al. (2017). 'Lessons from intensive educational experiences for ICT students in multinational settings', Tehnički vjesnik, 24(4), str. 1071-1078. doi: https://doi.org/10.17559/TV-20160308210632
Vancouver
Fernández L, Medina JA, Villalba de Benito MT, Misra S. Lessons from intensive educational experiences for ICT students in multinational settings. Tehnički vjesnik [Internet]. 2017 [pristupljeno 25.04.2019.];24(4):1071-1078. doi: https://doi.org/10.17559/TV-20160308210632
IEEE
L. Fernández, J.A. Medina, M.T. Villalba de Benito i S. Misra, "Lessons from intensive educational experiences for ICT students in multinational settings", Tehnički vjesnik, vol.24, br. 4, str. 1071-1078, 2017. [Online]. doi: https://doi.org/10.17559/TV-20160308210632

Sažetak
Stvarna internacionalizacija obrazovanja je trenutni izazov za studente, nastavnike i sveučilišta u Europi nakon provedbe EHEA (područja Europskog visokog obrazovanja). Program Erasmus je odigrao ključnu ulogu u izlaganju zainteresiranih za europsku internacionalizaciju. Iako se često analiziraju velike globalne brojke programa, važno je proučavati učinke sudjelovanja u programima razmjene na studente i nastavnike. Intenzivni programi Erasmusa omogućuju bolji uvid u svakodnevna iskustva učenika. U ovom članku analiziramo učinke intenzivnih međunarodnih programa na iskustva i stavove sudionika koji se odnose na međunarodna i multikulturalna okruženja. Podaci za analizu prikupljeni su od ICT studenata uključenih u intenzivne multinacionalne programe. Rezultati dobiveni od 125 studenata analizom upitnika provedenih prije i poslije sudjelovanja pokazuju zanimljive prednosti sudjelovanja u intenzivnim iskustvima prije započimanja dužih i izazovnijih aktivnosti: osjećaju se više motivirani da u inozemstvu ostanu na studiju ili na profesionalnom radu tijekom cijelog semestra, s manje brige o tome kako raditi u multikulturalnim okruženjima, s povećanim samopouzdanjem, itd.

Ključne riječi
Bolonjski proces; informacijske baze; Program Erasmus; studenti u informatici; studijski uvjeti; sustav visokog obrazovanja

Hrčak ID: 185444

URI
https://hrcak.srce.hr/185444

[engleski]

Posjeta: 286 *