Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.17559/TV-20160310153549

Model odabira optimalne trase željezničke pruge primjenom višekriterijske analize

Ljudevit Krpan orcid id orcid.org/0000-0002-4355-7912 ; Primorje-Gorski kotar County, Adamićeva 10, 51000 Rijeka, Croatia
Siniša Vilke ; The Faculty of Maritime Studies of the University of Rijeka, Studentska ul. 2, 51000 Rijeka, Croatia
Marin Milković ; University North, Trg dr. Žarka Dolinara 1, 48000 Koprivnica, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 959 Kb

str. 1155-1164

preuzimanja: 499

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 959 Kb

str. 1155-1164

preuzimanja: 437

citiraj


Sažetak

Problematika odabira optimalnog rješenja smještaja trase infrastrukturnih objekata prisutna je u većini razvijenih država. Pritom je primarni problem prepoznavanja i objektivnog sagledavanja svih utjecajnih čimbenika. Cilj je ovoga rada pokazati kako se primjenom metode višekriterijske analize mogu dobiti zaključci vezani za vrednovanje i izbor odgovarajuće trase željezničke pruge pri postupku planiranja i projektiranja. U radu se daje pregled mogućeg sagledavanja i vrednovanja varijantnih rješenja trasa željezničke pruge. Za ostvarenje cilja istraživanja postavljen je model odabira optimalne trase željezničke pruge primjenom višekriterijske analize. Predloženi teoretski model primijenjen je za odabir željezničke trase koja povezuje Rijeku, Kopar i Trst.

Ključne riječi

prometno modeliranje; studija slučaja; sustav opsluživanja; višekriterijska analiza; željeznička pruga Rijeka-Kopar-Trst; željeznički sustav

Hrčak ID:

185449

URI

https://hrcak.srce.hr/185449

Datum izdavanja:

31.7.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.940 *