Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Obrazovni standardi u umjetničkom području kurikuluma

Tomislav Seletković ; Osnovna škola kralja Tomislava, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 249 Kb

str. 95-105

preuzimanja: 321

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 249 Kb

str. 106-106

preuzimanja: 711

citiraj


Sažetak

U radu se razmatra odnos obrazovnih standarda u tradicionalnom i suvremenom kontekstu umjetničkog područja kurikuluma u općeobrazovnim školama. Standardima se pristupa na trima razinama: sadržajnoj, izvedbenoj i organizacijskoj. U svakoj od navedenih razina pruža se mogućnost usporedbe različitih koncepata, s pragmatičnim ciljem stvaranja temelja za optimalno učenje i poučavanje. U području standarda sadržaja tematizira se odnos dostupnosti, kvalitete, relevantnosti, prezentiranja, kritičke prosudbe i interdisciplinarnosti. U standardima ishoda polazi se od određenja kompetencija, posebno u hrvatskom odgojnoobrazovnom prostoru te njihovom kontekstualiziranju usmjerenom na održivi razvoj u 21. stoljeću. Cjelokupni okvir prethodnim kategorijama određuje razmatranje standarda resursa, odnosno uvjeta učenja u oblikovanju otvorenih školskih kurikuluma u kojima škola, lokalna zajednica i umjetničke institucije stvaraju dojmljive rezultate u obrazovnom i umjetničkom djelovanju.

Ključne riječi

ishodi učenja; resursi; standardi sadržaja; STEAM; uvjeti učenja

Hrčak ID:

186830

URI

https://hrcak.srce.hr/186830

Datum izdavanja:

31.3.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.179 *