Acta Iadertina, Vol. 6 No. 1, 2009.
Izvorni znanstveni članak
Participacijske seminarske prakse u nastavi 101-kolegija
Jadran Kale
; Muzej grada Šibenika, The Museum of Šibenik, Sveučilište u Zadru, Odjel za etnologiju i kulturnu antropologiju
Sažetak
U članku se izlažu inovativno ostvareni načini participacije, simulacije i glume u nastavi kakvi su u uvodnom nastavnom predmetu preddiplomskog studija izabrani kao prikladna sredstva za dosizanje postavljenih pedagoških ciljeva. Kao gradivo korišteno u ovakvim seminarskim razradama poslužili su povijesni i kulturni sadržaji kakvi su studentima lako shvatljivi, a opet u izravnoj vezi s predmetom stručnog interesa. Periferno su dotaknuti i s ovakvim vidom nastave povezani dijelovi najbližih drugih nastavnih predmeta. Nakon izlaganja ostvarenih sadržaja sažetesu i današnje spoznaje o dosezima, ograničenjima i perspektivama ovakvih načina sveučilišne nastave.
Ključne riječi
etnologija; inovacija; iskustveno zasnovana nastava; kolaborativna nastava; kultura; seminar; simulacija i gluma
Hrčak ID:
190072
URI
Datum izdavanja:
14.10.2017.
Posjeta: 1.532 *