Acta Iadertina, Vol. 9 No. 1, 2012.
Pregledni rad
Kvaliteta srednjoškolskog strukovnog obrazovanja – "mjerenje" kvalitete
Višnja Perin
; Hrvatski zavod za zapošljavanje, Zadar
Sažetak
U radu se razmatraju mogućnosti određivanja kvalitete strukovnog obrazovanja s aspekta postavljenih ciljeva strukovnog obrazovanja. Ukazuje se na složenost koncepta kvalitete strukovnog obrazovanja te se apostrofira da za razliku od nekih drugih proizvoda ili usluga gdje posljedice dobre ili loše kvalitete snosi proizvođač, odnosno pružatelj usluge u sustavu obrazovanja posljedice dobre ili loše kvalitete obrazovanja snose učenici odnosno društvo u cjelini. Zaključno se sugerira da iako je kvaliteta kvalitativna kategorija koju je teško kvantificirati i "izmjeriti" ne treba odustati od stalnog "mjerenja" i propitivanja kvalitete. Pri tome se u taj proces trebaju uključiti sve zainteresirane strane (država, roditelji, nastavnici, škola, učenici, gospodarstvo, društvo u cjelini) svaka sa svog aspekta kako bi kroz povratne informacije pomogli i doprinijeli razvoju kvalitete strukovnog obrazovanja jer kvaliteta nikada nije nešto što je konačno i gotovo.
Ključne riječi
kvaliteta obrazovanja; mjerenje kvalitete; strukovno obrazovanje
Hrčak ID:
190101
URI
Datum izdavanja:
14.10.2017.
Posjeta: 2.161 *