hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Temeljne dimenzije kvalitete lučke usluge

Ines Kolanović

Puni tekst: hrvatski, pdf (448 KB) str. 207-224 preuzimanja: 1.457* citiraj
APA 6th Edition
Kolanović, I. (2007). Temeljne dimenzije kvalitete lučke usluge. Pomorstvo, 21 (2), 207-224. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/19036
MLA 8th Edition
Kolanović, Ines. "Temeljne dimenzije kvalitete lučke usluge." Pomorstvo, vol. 21, br. 2, 2007, str. 207-224. https://hrcak.srce.hr/19036. Citirano 01.11.2020.
Chicago 17th Edition
Kolanović, Ines. "Temeljne dimenzije kvalitete lučke usluge." Pomorstvo 21, br. 2 (2007): 207-224. https://hrcak.srce.hr/19036
Harvard
Kolanović, I. (2007). 'Temeljne dimenzije kvalitete lučke usluge', Pomorstvo, 21(2), str. 207-224. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/19036 (Datum pristupa: 01.11.2020.)
Vancouver
Kolanović I. Temeljne dimenzije kvalitete lučke usluge. Pomorstvo [Internet]. 2007 [pristupljeno 01.11.2020.];21(2):207-224. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/19036
IEEE
I. Kolanović, "Temeljne dimenzije kvalitete lučke usluge", Pomorstvo, vol.21, br. 2, str. 207-224, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/19036. [Citirano: 01.11.2020.]

Sažetak
Brze promjene potaknute tehnološkim unapređenjima i intenziviranje korištenja luka kao logističkih središta u cjelokupnom transportnom i logističkom lancu potaknulo je sve veću konkurenciju između luka. Kvaliteta lučkih usluga uz cijenu postala je ključnim čimbenikom funkcioniranja luka i održavanja njezinog položaja na zahtjevnom i promjenjivom tržištu lučkih usluga. Istraživanja na temu kvalitete lučke usluge čija je svrha mjerenje kvalitete u skladu s potrebama i zahtjevima korisnika vrlo su rijetka, što je razvidno na temelju dostupne domaće i strane znanstvene literature.
Cilj ovoga rada je ukazati na važnost utvrđivanja kvalitete lučke usluge, kao pretpostavke uspješnog razvoja lučke industrije i prometnog sustava u cjelini, koja prije svega zahtjeva definiranje dimenzija kvalitete. Kompleksnost luke s obzirom na veliki broj zainteresiranih skupina i usluga koje pružaju, otežava definiranje jedinstvenog seta dimenzija. Iako se kvaliteta može analizirati s različitih aspekata, u ovome radu predloženi set dimenzija kvalitete lučke usluge identificirat će se prema potrebama i zahtjevima korisnika lučke usluge.

Ključne riječi
kvaliteta usluge; lučka usluga; dimenzije kvalitete

Hrčak ID: 19036

URI
https://hrcak.srce.hr/19036

[engleski]

Posjeta: 2.238 *