hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

KUPOVNA ORIJENTACIJA MUŠKARACA PRILIKOM ODABIRA ODJEĆE KAO OSNOVA ZA SEGMENTACIJU TRŽIŠTA

Sunčana Piri Rajh
Željka Švenda

Puni tekst: hrvatski, pdf (240 KB) str. 488-507 preuzimanja: 389* citiraj
APA 6th Edition
Piri Rajh, S. i Švenda, Ž. (2017). KUPOVNA ORIJENTACIJA MUŠKARACA PRILIKOM ODABIRA ODJEĆE KAO OSNOVA ZA SEGMENTACIJU TRŽIŠTA. Ekonomski pregled, 68 (5), 488-507. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/190457
MLA 8th Edition
Piri Rajh, Sunčana i Željka Švenda. "KUPOVNA ORIJENTACIJA MUŠKARACA PRILIKOM ODABIRA ODJEĆE KAO OSNOVA ZA SEGMENTACIJU TRŽIŠTA." Ekonomski pregled, vol. 68, br. 5, 2017, str. 488-507. https://hrcak.srce.hr/190457. Citirano 29.07.2021.
Chicago 17th Edition
Piri Rajh, Sunčana i Željka Švenda. "KUPOVNA ORIJENTACIJA MUŠKARACA PRILIKOM ODABIRA ODJEĆE KAO OSNOVA ZA SEGMENTACIJU TRŽIŠTA." Ekonomski pregled 68, br. 5 (2017): 488-507. https://hrcak.srce.hr/190457
Harvard
Piri Rajh, S., i Švenda, Ž. (2017). 'KUPOVNA ORIJENTACIJA MUŠKARACA PRILIKOM ODABIRA ODJEĆE KAO OSNOVA ZA SEGMENTACIJU TRŽIŠTA', Ekonomski pregled, 68(5), str. 488-507. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/190457 (Datum pristupa: 29.07.2021.)
Vancouver
Piri Rajh S, Švenda Ž. KUPOVNA ORIJENTACIJA MUŠKARACA PRILIKOM ODABIRA ODJEĆE KAO OSNOVA ZA SEGMENTACIJU TRŽIŠTA. Ekonomski pregled [Internet]. 2017 [pristupljeno 29.07.2021.];68(5):488-507. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/190457
IEEE
S. Piri Rajh i Ž. Švenda, "KUPOVNA ORIJENTACIJA MUŠKARACA PRILIKOM ODABIRA ODJEĆE KAO OSNOVA ZA SEGMENTACIJU TRŽIŠTA", Ekonomski pregled, vol.68, br. 5, str. 488-507, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/190457. [Citirano: 29.07.2021.]

Sažetak
U radu se istražuje kupovna orijentacija muškaraca u slučaju odabira odjeće te mogućnost njezine primjene u segmentaciji tržišta. Kupovna orijentacija je kompleksan i višedimenzionalan koncept te privlači značajnu pozornost znanstvenika u području ponašanja potrošača. Podaci su prikupljeni metodom online ankete na uzorku muškaraca različitih demografskih obilježja (n = 101). Mjerni instrument bio je visokostrukturirani anketni upitnik koji se sastojao od 59 tvrdnji preuzetih iz postojeće literature, a kojima se mjerilo sedam teorijskih konstrukata (sklonost trendu/interes za odijevanje/ užitak u kupnji, cjenovna osjetljivost, orijentiranost na kvalitetu, lojalnost prodajnom mjestu, lakoća održavanja odjeće, planiranje/racionalnost kupnje, podložnost utjecaju prodajnog osoblja). Prikupljeni podaci analizirani su faktorskom analizom, k-means klaster analizom i izračunom Cronbach alfa koeficijenata. Na kraju rada, u okviru diskusije dobivenih nalaza empirijskog istraživanja i zaključka, navedene su smjernice za daljnja istraživanja te su opisane implikacije za poslovnu praksu.

Ključne riječi
kupovna orijentacija; ponašanje potrošača; segmentacija tržišta; tržište odjeće

Hrčak ID: 190457

URI
https://hrcak.srce.hr/190457

[engleski]

Posjeta: 826 *