Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

STRATEŠKI SAVEZI U TRGOVINI NA MALO U EUROPSKOJ UNIJI I ZEMLJAMA SREDIŠNJE I ISTOČNE EUROPE

Nikola Butigan orcid id orcid.org/0000-0003-0054-5329 ; PEMO d.o.o.


Puni tekst: hrvatski pdf 496 Kb

str. 715-746

preuzimanja: 1.394

citiraj


Sažetak

Trgovina na malo u suvremenim je gospodarstvima ključan posrednik u uslugama između dobavljača i potrošača. U zemljama središnje i istočne Europe snažan razvoj maloprodajnog tržišta započinje nastupanjem procesa tranzicije iz centralno-planskog u tržišno gospodarstvo. U ovom procesu bitnu ulogu imali su strateški savezi kao obrazac koji poslovnim subjektima u trgovini na malo omogućuje širenje na nova tržišta, povećanje konkurentnosti, optimiziranje poslovanja i tržišni opstanak. Cilj je rada istražiti razvoj trgovine na malo i ulogu strateških saveza u navedenom procesu u Europskoj uniji i odabranim zemljama središnje i istočne Europe. Istraživanje upućuje na rast konsolidacije i koncentracije kao temeljna obilježja trgovine na malo u analiziranim zemljama tijekom proteklih dvaju desetljeća.

Ključne riječi

trgovina na malo; strateški savezi; Europska unija

Hrčak ID:

191303

URI

https://hrcak.srce.hr/191303

Datum izdavanja:

21.12.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.652 *