hrcak mascot   Srce   HID

Preliminary communication

DOMAĆA ZADAĆA IZMEĐU TEORIJE I PRAKSE

Stjepan Sokol ; Osijek, Hrvatska
Vesna Vrbošić ; Osnovna škola „Vijenac“ Osijek, Osijek, Hrvatska

Fulltext: croatian, pdf (34 MB) pages 97-112 downloads: 163* cite
APA 6th Edition
Sokol, S. & Vrbošić, V. (2017). DOMAĆA ZADAĆA IZMEĐU TEORIJE I PRAKSE. Život i škola, LXIII (2), 97-112. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/195180
MLA 8th Edition
Sokol, Stjepan and Vesna Vrbošić. "DOMAĆA ZADAĆA IZMEĐU TEORIJE I PRAKSE." Život i škola, vol. LXIII, no. 2, 2017, pp. 97-112. https://hrcak.srce.hr/195180. Accessed 9 Apr. 2020.
Chicago 17th Edition
Sokol, Stjepan and Vesna Vrbošić. "DOMAĆA ZADAĆA IZMEĐU TEORIJE I PRAKSE." Život i škola LXIII, no. 2 (2017): 97-112. https://hrcak.srce.hr/195180
Harvard
Sokol, S., and Vrbošić, V. (2017). 'DOMAĆA ZADAĆA IZMEĐU TEORIJE I PRAKSE', Život i škola, LXIII(2), pp. 97-112. Available at: https://hrcak.srce.hr/195180 (Accessed 09 April 2020)
Vancouver
Sokol S, Vrbošić V. DOMAĆA ZADAĆA IZMEĐU TEORIJE I PRAKSE. Život i škola [Internet]. 2017 [cited 2020 April 09];LXIII(2):97-112. Available from: https://hrcak.srce.hr/195180
IEEE
S. Sokol and V. Vrbošić, "DOMAĆA ZADAĆA IZMEĐU TEORIJE I PRAKSE", Život i škola, vol.LXIII, no. 2, pp. 97-112, 2017. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/195180. [Accessed: 09 April 2020]

Abstracts
U Osnovnoj školi „Vijenac“ provodi se projekt „Domaća zadaća – iznimka, a ne pravilo“, na tragu suvremenih europskih i svjetskih rješenja, radi propitivanja svrhovitosti domaće zadaće i unaprjeđivanja nastavnoga procesa. Provedeno je istraživanje u kojem su anketirani učenici, roditelji i učitelji Osnovne škole „Vijenac“. Cilj istraživanja bio je propitati razmišljanja učenika, učitelja i roditelja o realizaciji projekta „Domaća zadaća – iznimka, a ne pravilo“ o promjenama u nastavnome procesu, utjecaju projekta na samostalnost učenika i njihovu aktivnost te provjeravanju utjecaja na mogućnost izbora samovrednovanja. Provedeno istraživanje pokazalo je da su učenici prepoznali vrijednosti projekta u odnosu na izvedbu nastavnoga sata (istaknuti ishodi učenja, mogućnost izbora zadataka, jasne upute za pripremu za sljedeći nastavni sat), njihovu aktivnost (više rada na nastavnome satu i u procesu učenja) i samovrednovanje. Iz istraživanja je razvidno da su učitelji, kao ključni subjekti nastavnoga procesa, prihvatili osobnu odgovornost za uspjeh učenika dosljednom primjenom dogovorenih zaključaka Učiteljskoga vijeća. Odgovori roditelja upućuju na njihovo, još uvijek, tradicionalno shvaćanje nastave te nedovoljno povjerenje u sposobnosti učenika za samovrednovanje. U radu su prezentirani dobiveni rezultati koji potvrđuju ostvarivanje cilja i svrhe projekta.

Keywords
aktivniji rad; domaća zadaća; dosljednost; ishodi; mogućnost izbora; odgovornost; samovrednovanje

Hrčak ID: 195180

URI
https://hrcak.srce.hr/195180

[english] [german]

Visits: 449 *