hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Mediji kao sredstvo zabave u očima djece

Danijel Labaš   ORCID icon orcid.org/0000-0002-2339-6277 ; Odjel za komunikologiju Hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu
Petra Marinčić ; Televizija Zapad

Puni tekst: hrvatski, pdf (288 KB) str. 1-32 preuzimanja: 3.858* citiraj
APA 6th Edition
Labaš, D. i Marinčić, P. (2018). Mediji kao sredstvo zabave u očima djece. MediAnali, 12 (15), 1-32. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/195548
MLA 8th Edition
Labaš, Danijel i Petra Marinčić. "Mediji kao sredstvo zabave u očima djece." MediAnali, vol. 12, br. 15, 2018, str. 1-32. https://hrcak.srce.hr/195548. Citirano 27.11.2021.
Chicago 17th Edition
Labaš, Danijel i Petra Marinčić. "Mediji kao sredstvo zabave u očima djece." MediAnali 12, br. 15 (2018): 1-32. https://hrcak.srce.hr/195548
Harvard
Labaš, D., i Marinčić, P. (2018). 'Mediji kao sredstvo zabave u očima djece', MediAnali, 12(15), str. 1-32. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/195548 (Datum pristupa: 27.11.2021.)
Vancouver
Labaš D, Marinčić P. Mediji kao sredstvo zabave u očima djece. MediAnali [Internet]. 2018 [pristupljeno 27.11.2021.];12(15):1-32. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/195548
IEEE
D. Labaš i P. Marinčić, "Mediji kao sredstvo zabave u očima djece", MediAnali, vol.12, br. 15, str. 1-32, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/195548. [Citirano: 27.11.2021.]

Sažetak
Masovni mediji informiraju, odgajaju, obrazuju i zabavljaju, ali i manipuliraju, oblikuju mišljenja, nameću određene dnevne teme te su jednostavno sastavni dio života. Što je s djecom i kako se ona snalaze u svijetu tradicionalnih i novih medija u kojem su izložena različitim medijskim sadržajima i ponudama ispitano je anketom na uzorku od 184 učenika sedmog razreda dviju zaprešićkih osnovnih škola. Autori su anketom željeli ispitati koriste li djeca medije najviše u zabavne svrhe. Rezultati su pokazali da mediji zauzimaju značajno mjesto u njihovom životu te da djeca najviše koriste medije u zabavne, a potom u informativne i na samom kraju u odgojno-obrazovne svrhe.

Ključne riječi
masovni mediji, djeca; tradicionalni i novi mediji; medijski sadržaji i ponude; anketa; zabavne; informativne; odgojno-obrazovne svrhe

Hrčak ID: 195548

URI
https://hrcak.srce.hr/195548

Posjeta: 6.546 *