hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.3935/ljsr.v24i3.134.

IZAZOVI STUDIRANJA MLADIH ODRASLIH U ALTERNATIVNOJ SKRBI U HRVATSKOJ

Branka Sladović Franz ; Studijski centar socijalnog rada, Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Vanja Branica ; Studijski centar socijalnog rada Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Kristina Urbanc ; Studijski centar socijalnog rada Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (412 KB) str. 497-507 preuzimanja: 331* citiraj
APA 6th Edition
Sladović Franz, B., Branica, V. i Urbanc, K. (2017). IZAZOVI STUDIRANJA MLADIH ODRASLIH U ALTERNATIVNOJ SKRBI U HRVATSKOJ. Ljetopis socijalnog rada, 24 (3), 497-507. https://doi.org/10.3935/ljsr.v24i3.134.
MLA 8th Edition
Sladović Franz, Branka, et al. "IZAZOVI STUDIRANJA MLADIH ODRASLIH U ALTERNATIVNOJ SKRBI U HRVATSKOJ." Ljetopis socijalnog rada, vol. 24, br. 3, 2017, str. 497-507. https://doi.org/10.3935/ljsr.v24i3.134.. Citirano 24.10.2020.
Chicago 17th Edition
Sladović Franz, Branka, Vanja Branica i Kristina Urbanc. "IZAZOVI STUDIRANJA MLADIH ODRASLIH U ALTERNATIVNOJ SKRBI U HRVATSKOJ." Ljetopis socijalnog rada 24, br. 3 (2017): 497-507. https://doi.org/10.3935/ljsr.v24i3.134.
Harvard
Sladović Franz, B., Branica, V., i Urbanc, K. (2017). 'IZAZOVI STUDIRANJA MLADIH ODRASLIH U ALTERNATIVNOJ SKRBI U HRVATSKOJ', Ljetopis socijalnog rada, 24(3), str. 497-507. https://doi.org/10.3935/ljsr.v24i3.134.
Vancouver
Sladović Franz B, Branica V, Urbanc K. IZAZOVI STUDIRANJA MLADIH ODRASLIH U ALTERNATIVNOJ SKRBI U HRVATSKOJ. Ljetopis socijalnog rada [Internet]. 2017 [pristupljeno 24.10.2020.];24(3):497-507. https://doi.org/10.3935/ljsr.v24i3.134.
IEEE
B. Sladović Franz, V. Branica i K. Urbanc, "IZAZOVI STUDIRANJA MLADIH ODRASLIH U ALTERNATIVNOJ SKRBI U HRVATSKOJ", Ljetopis socijalnog rada, vol.24, br. 3, str. 497-507, 2017. [Online]. https://doi.org/10.3935/ljsr.v24i3.134.

Sažetak
Polazeći od poimanja sustava visokog obrazovanja kao javnog dobra i značaja socijalne dimenzije obrazovanja, u fokusu ovog rada je studiranje djece iz skrbi za koju je samo sudjelovanje u obrazovnom procesu, a osobito postizanje višeg obrazovanja značajan čimbenik socijalne uključenosti. Rad donosi rezultate istraživanja provedenog u okviru istraživačkog projekta »Izazovi studiranja i podrške studentima odraslima u javnoj skrbi« financiranog od strane Sveučilišta u Zagrebu. S ciljem opisa specifičnosti i doživljaja studentskog života, provedeno je kvalitativno istraživanje s 23 mlade osobe s iskustvom života u alternativnoj skrbi. Održano je 5 fokusnih grupa u 5 sveučilišnih gradova: Zagrebu, Rijeci, Splitu, Osijeku i Puli. Prikupljeni podaci obrađeni su i grupirani analizom (tematskog) okvira u sljedeće teme: motivi upisa na fakultet, obilježja studiranja, percepcija sebe i drugih vršnjaka, čimbenici koji olakšavaju studiranje te socijalna mreža. Rezultati ovog istraživanja ukazuju na potrebu za pružanjem ciljane, sustavne podrške kako bi ova skupina mladih mogla unaprijediti i ostvariti svoje potencijale i lakše prevladala nepovoljne okolnosti koje prate njihov obrazovni put. U tu svrhu, važno je planirati suradnju između sustava socijalne skrbi i sustava odgoja i obrazovanja na svim razinama.

Ključne riječi
zaštita djece; alternativna skrb; izlazak mladih iz skrbi; obrazovanje; studiranje

Hrčak ID: 196197

URI
https://hrcak.srce.hr/196197

[engleski]

Posjeta: 649 *