hrcak mascot   Srce   HID

Review article
https://doi.org/10.21464/mo46.124.3955

Stavovi o glazbenom obrazovanju kao čimbenik glazbenog obrazovanja budućih učitelja

Lidija Nikolić   ORCID icon orcid.org/0000-0003-0360-0469 ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Hrvatska

Fulltext: croatian, pdf (316 KB) pages 39-55 downloads: 143* cite
APA 6th Edition
Nikolić, L. (2017). Stavovi o glazbenom obrazovanju kao čimbenik glazbenog obrazovanja budućih učitelja. Metodički ogledi, 24 (2), 39-55. https://doi.org/10.21464/mo46.124.3955
MLA 8th Edition
Nikolić, Lidija. "Stavovi o glazbenom obrazovanju kao čimbenik glazbenog obrazovanja budućih učitelja." Metodički ogledi, vol. 24, no. 2, 2017, pp. 39-55. https://doi.org/10.21464/mo46.124.3955. Accessed 12 Dec. 2019.
Chicago 17th Edition
Nikolić, Lidija. "Stavovi o glazbenom obrazovanju kao čimbenik glazbenog obrazovanja budućih učitelja." Metodički ogledi 24, no. 2 (2017): 39-55. https://doi.org/10.21464/mo46.124.3955
Harvard
Nikolić, L. (2017). 'Stavovi o glazbenom obrazovanju kao čimbenik glazbenog obrazovanja budućih učitelja', Metodički ogledi, 24(2), pp. 39-55. https://doi.org/10.21464/mo46.124.3955
Vancouver
Nikolić L. Stavovi o glazbenom obrazovanju kao čimbenik glazbenog obrazovanja budućih učitelja. Metodički ogledi [Internet]. 2017 [cited 2019 December 12];24(2):39-55. https://doi.org/10.21464/mo46.124.3955
IEEE
L. Nikolić, "Stavovi o glazbenom obrazovanju kao čimbenik glazbenog obrazovanja budućih učitelja", Metodički ogledi, vol.24, no. 2, pp. 39-55, 2017. [Online]. https://doi.org/10.21464/mo46.124.3955

Abstracts
Cilj rada je razjasniti ulogu stavova o glazbenom obrazovanju u procesu stjecanja kompetencija za podučavanje glazbe kod studenata, budućih učitelja. Uvidom u stavove studenata moglo bi se djelovati na njihovo kvalitetnije glazbeno obrazovanje na studiju i time utjecati na bolju kvalitetu nastave glazbe u mlađim razredima osnovne škole. Pregledom dosadašnjih istraživanja stavova studenata, budućih učitelja o glazbenom obrazovanju htjelo se utvrditi o čemu oni ovise, koji stavovi mogu nepovoljno djelovati na glazbeno obrazovanje na studiju te mogu li se tijekom studija mijenjati. Pokazalo se kako se tijekom nastave glazbe na učiteljskom studiju stavovi studenata mogu mijenjati u pozitivnom smjeru. Međutim, uslijed različitosti uvjeta nastave glazbe na učiteljskim studijima, ali i malobrojnih i metodološki neusklađenih istraživanja, još nije utvrđeno na koji se način i u kojoj mjeri kod studenata učiteljskoga studija može najučinkovitije djelovati na stvaranje pozitivnih stavova o glazbenom obrazovanju.

Keywords
glazbeno obrazovanje; metodika nastave glazbe; nastava glazbe; stavovi; učitelji primarnog obrazovanja; učiteljski studij

Hrčak ID: 199985

URI
https://hrcak.srce.hr/199985

[english]

Visits: 317 *