Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Istraživanje tržišta (marketinga) - vještina i (ili) znanost

Ljubomir Baban ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 402 Kb

str. 67-73

preuzimanja: 6.054

citiraj


Sažetak

Istraživanje tržišta (marketinga) zadovoljava sve elemente koji determiniraju znanost. Ono je predstavnik interdisciplinarnih istraživanja. Koristi se metodama i tehnikama komplementarnih znanstvenih disciplina (psihologije, sociologije, demografije, itd.), ali razvija i svoje metode.
Istraživanje tržišta, s obzirom na današnju razinu svog razvoja, omogućava bilateralni i multilateralni protok informacija i znanja s komplementarnim znanstvenim disciplinama.

Ključne riječi

istraživanje tržišta (marketinga); znanost; vještina; istina; hipoteza; metode istraživanja tržišta

Hrčak ID:

200026

URI

https://hrcak.srce.hr/200026

Datum izdavanja:

15.9.2004.

Posjeta: 7.094 *