Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Kompetencije nastavnika i učenika u postizanju optimalnoga obrazovanja

Zoran Hercigonja orcid id orcid.org/0000-0002-5823-1915 ; Druga gimnazija Varaždin, Varaždin


Puni tekst: hrvatski pdf 617 Kb

str. 22-30

preuzimanja: 1.100

citiraj


Sažetak

Globalne promjene u društvu, dovode do promjena paradigme školstva. Kako društvo sve više pretendira koncept cjeloživotnog učenja, potrebno je jasno definirati ključne kompetencije nastavnika i učenika u toj paradigmi. Novi zadatci usmjereni cjeloživotnom obrazovanju učenika, zahtijevaju nove kompetencije učitelja u njihovom profesionalizmu. Kako bi se postiglo uspješno obrazovanje koje prati novu paradigmu, moderna škola radi pomak s transfera znanja na razvoj kompetencija kao cilja obrazovanja. U središtu interesa je usmjerenost na učenička postignuća, odnosno kompetencije koje je potrebno steći nakon određenih godina obrazovanja kao temelj za daljnje obrazovanje i proširivanje znanja. U radu će biti obrađeno osam ključnih kompetencija koje bi učenici trebali steći na svome putu obrazovanja.

Ključne riječi

kompetencije; škola; učitelji; učenici; učenje; obrazovanje; cjeloživotno učenje; nastavnik profesionalac

Hrčak ID:

202071

URI

https://hrcak.srce.hr/202071

Datum izdavanja:

21.6.2018.

Posjeta: 2.469 *