hrcak mascot   Srce   HID

Informatica museologica, No. 48, 2017.

Stručni rad

Muzejsko nakladništvo u 2017. prikazano brojevima

Snježana Radovanlija Mileusnić ; Muzejski dokumentacijski centar, Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (261 KB) str. 234-237 preuzimanja: 11* citiraj
APA 6th Edition
Radovanlija Mileusnić, S. (2017). Muzejsko nakladništvo u 2017. prikazano brojevima. Informatica museologica, (48), 234-237. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/202858
MLA 8th Edition
Radovanlija Mileusnić, Snježana. "Muzejsko nakladništvo u 2017. prikazano brojevima." Informatica museologica, vol. , br. 48, 2017, str. 234-237. https://hrcak.srce.hr/202858. Citirano 23.02.2019.
Chicago 17th Edition
Radovanlija Mileusnić, Snježana. "Muzejsko nakladništvo u 2017. prikazano brojevima." Informatica museologica , br. 48 (2017): 234-237. https://hrcak.srce.hr/202858
Harvard
Radovanlija Mileusnić, S. (2017). 'Muzejsko nakladništvo u 2017. prikazano brojevima', Informatica museologica, (48), str. 234-237. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/202858 (Datum pristupa: 23.02.2019.)
Vancouver
Radovanlija Mileusnić S. Muzejsko nakladništvo u 2017. prikazano brojevima. Informatica museologica [Internet]. 2017 [pristupljeno 23.02.2019.];(48):234-237. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/202858
IEEE
S. Radovanlija Mileusnić, "Muzejsko nakladništvo u 2017. prikazano brojevima", Informatica museologica, vol., br. 48, str. 234-237, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/202858. [Citirano: 23.02.2019.]

Sažetak
Provedeno istraživanje na uzorku nakladničkoga korpusa hrvatskih muzeja i galerija upućuje na nekoliko važnih činjenica: broj muzeja nakladnika u blagom je, ali stalnom porastu; broj muzejskih publikacija također je u porastu; u muzejskom su nakladničkom korpusu najzastupljeniji katalozi izložaba kao publikacije karakteristične za muzeje; visok je postotak tzv. deplijana i triplijana objavljenih umjesto kataloga izložaba; porastao je broj muzejskih publikacija za djecu i mlade; smanjen je broj publikacija objavljenih na CD-ROM-ovima i DVD-ovima; naklade su malene; neujednačeno je iskazivanje naklade na publikacijama. Prema kojim kriterijima muzej određuje veličinu naklade pojedine publikacija, postoji li analiza tržišta muzejske knjige na razini muzeja odnosno na nacionalnoj razini, kakva je strategija razvoja muzejskoga nakladništva – neke su od tema kojima bi se bilo vrijedno pozabaviti kako bi muzeji pojačanjem vidljivosti svojih publikacija napravili snažniji iskorak prema svojoj publici. Vjerujemo da standardizacija i profesionalizacija muzejske nakladničke djelatnosti može pridonijeti i većoj brojnosti čitalačke publike.

Ključne riječi
Muzejska izdavačka djelatnost, Muzejske publikacije; 2017.; Hrvatska

Hrčak ID: 202858

URI
https://hrcak.srce.hr/202858

Posjeta: 28 *