hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Anketa o zadovoljstvu posjetitelja Hrvatskog muzeja turizma

Marin Pintur ; Hrvatski muzej turizma, Opatija

Puni tekst: hrvatski, pdf (251 KB) str. 243-245 preuzimanja: 62* citiraj
APA 6th Edition
Pintur, M. (2017). Anketa o zadovoljstvu posjetitelja Hrvatskog muzeja turizma. Informatica museologica, (48), 243-245. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/202860
MLA 8th Edition
Pintur, Marin. "Anketa o zadovoljstvu posjetitelja Hrvatskog muzeja turizma." Informatica museologica, vol. , br. 48, 2017, str. 243-245. https://hrcak.srce.hr/202860. Citirano 08.08.2020.
Chicago 17th Edition
Pintur, Marin. "Anketa o zadovoljstvu posjetitelja Hrvatskog muzeja turizma." Informatica museologica , br. 48 (2017): 243-245. https://hrcak.srce.hr/202860
Harvard
Pintur, M. (2017). 'Anketa o zadovoljstvu posjetitelja Hrvatskog muzeja turizma', Informatica museologica, (48), str. 243-245. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/202860 (Datum pristupa: 08.08.2020.)
Vancouver
Pintur M. Anketa o zadovoljstvu posjetitelja Hrvatskog muzeja turizma. Informatica museologica [Internet]. 2017 [pristupljeno 08.08.2020.];(48):243-245. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/202860
IEEE
M. Pintur, "Anketa o zadovoljstvu posjetitelja Hrvatskog muzeja turizma", Informatica museologica, vol., br. 48, str. 243-245, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/202860. [Citirano: 08.08.2020.]

Sažetak
Radi dobivanja uvida u profil svojih posjetitelja, Hrvatski muzej turizma proveo je tijekom ljetnih mjeseci 2016. anketu o zadovoljstvu posjetitelja. Iz perspektive Hrvatskog muzeja turizma može se reći da su rezultati ankete vrlo dobri. Tako je 92 % anketiranih Muzeju dalo ocjenu 4 ili 5, njih 70 % nema nikakvih zamjerki, a 96 % posjetitelja navelo je da su tijekom posjeta Hrvatskome muzeju turizma naučili nešto novo.

Ključne riječi
Hrvatski muzej turizma (Opatija); Posjetitelji; Anketa; Evaluacija u muzejima

Hrčak ID: 202860

URI
https://hrcak.srce.hr/202860

Posjeta: 154 *