APA 6th Edition BEZINOVIĆ, P., POKRAJAC-BULIAN, A., SMOJVER-AŽIĆ, S. i ŽIVČIĆ-BEĆIREVIĆ, I. (1998). STRUKTURA I ZASTUPLJENOST DOMINANTNIH PSIHOLOŠKIH PROBLEMA U STUDENTSKOJ POPULACIJI. Društvena istraživanja, 7 (4-5 (36-37)), 525-541. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/20456
MLA 8th Edition BEZINOVIĆ, Petar, et al. "STRUKTURA I ZASTUPLJENOST DOMINANTNIH PSIHOLOŠKIH PROBLEMA U STUDENTSKOJ POPULACIJI." Društvena istraživanja, vol. 7, br. 4-5 (36-37), 1998, str. 525-541. https://hrcak.srce.hr/20456. Citirano 23.01.2021.
Chicago 17th Edition BEZINOVIĆ, Petar, Alessandra POKRAJAC-BULIAN, Sanja SMOJVER-AŽIĆ i Ivanka ŽIVČIĆ-BEĆIREVIĆ. "STRUKTURA I ZASTUPLJENOST DOMINANTNIH PSIHOLOŠKIH PROBLEMA U STUDENTSKOJ POPULACIJI." Društvena istraživanja 7, br. 4-5 (36-37) (1998): 525-541. https://hrcak.srce.hr/20456
Harvard BEZINOVIĆ, P., et al. (1998). 'STRUKTURA I ZASTUPLJENOST DOMINANTNIH PSIHOLOŠKIH PROBLEMA U STUDENTSKOJ POPULACIJI', Društvena istraživanja, 7(4-5 (36-37)), str. 525-541. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/20456 (Datum pristupa: 23.01.2021.)
Vancouver BEZINOVIĆ P, POKRAJAC-BULIAN A, SMOJVER-AŽIĆ S, ŽIVČIĆ-BEĆIREVIĆ I. STRUKTURA I ZASTUPLJENOST DOMINANTNIH PSIHOLOŠKIH PROBLEMA U STUDENTSKOJ POPULACIJI. Društvena istraživanja [Internet]. 1998 [pristupljeno 23.01.2021.];7(4-5 (36-37)):525-541. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/20456
IEEE P. BEZINOVIĆ, A. POKRAJAC-BULIAN, S. SMOJVER-AŽIĆ i I. ŽIVČIĆ-BEĆIREVIĆ, "STRUKTURA I ZASTUPLJENOST DOMINANTNIH PSIHOLOŠKIH PROBLEMA U STUDENTSKOJ POPULACIJI", Društvena istraživanja, vol.7, br. 4-5 (36-37), str. 525-541, 1998. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/20456. [Citirano: 23.01.2021.]
Sažetak Cilj istraživanja bio je utvrditi strukturu i zastupljenost
dominantnih problema u našoj studentskoj populaciji. Na
uzorku od 1176 studenata primijenjena je Ljestvica
studentskih problema koja se sastoji od 60 skaliranih
dominantnih problema koje su studenti isticali u
predispitivanjima. Izdvojeno je osam interpretabilnih
čimbenika: tjeskoba vezana uz studij, nezadovoljstvo
studijem i nedostatak motivacije, problemi u socijalnim
odnosima, napetost i opće nezadovoljstvo, nezadovoljstvo
sobom i vlastitim izgledom, osjećaj neprimjerenosti, ljubavni
i seksualni problemi te posebna skupina rizičnih čimbenika.
Pokazuje se značajna zastupljenost tih skupina problema kod
studenata. Utvrđene su i razlike u incidenciji javljanja tih
problema među spolovima. Raspravlja se o tome koliko te
skupine problema mogu predstavljati ozbiljnu zapreku kvaliteti
života, efikasnom studiranju i akademskom uspjehu studenata.