hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.5559/di.27.3.03

"Mjesto sjećanja" ili izborna kampanja? Analiza sadržaja hrvatskih medija prije parlamentarnih izbora 2015.

Marko Mustapić ; Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb
Ivan Balabanić ; Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (213 KB) str. 431-451 preuzimanja: 156* citiraj
APA 6th Edition
Mustapić, M. i Balabanić, I. (2018). "Mjesto sjećanja" ili izborna kampanja? Analiza sadržaja hrvatskih medija prije parlamentarnih izbora 2015.. Društvena istraživanja, 27 (3), 431-451. https://doi.org/10.5559/di.27.3.03
MLA 8th Edition
Mustapić, Marko i Ivan Balabanić. ""Mjesto sjećanja" ili izborna kampanja? Analiza sadržaja hrvatskih medija prije parlamentarnih izbora 2015.." Društvena istraživanja, vol. 27, br. 3, 2018, str. 431-451. https://doi.org/10.5559/di.27.3.03. Citirano 20.11.2019.
Chicago 17th Edition
Mustapić, Marko i Ivan Balabanić. ""Mjesto sjećanja" ili izborna kampanja? Analiza sadržaja hrvatskih medija prije parlamentarnih izbora 2015.." Društvena istraživanja 27, br. 3 (2018): 431-451. https://doi.org/10.5559/di.27.3.03
Harvard
Mustapić, M., i Balabanić, I. (2018). '"Mjesto sjećanja" ili izborna kampanja? Analiza sadržaja hrvatskih medija prije parlamentarnih izbora 2015.', Društvena istraživanja, 27(3), str. 431-451. https://doi.org/10.5559/di.27.3.03
Vancouver
Mustapić M, Balabanić I. "Mjesto sjećanja" ili izborna kampanja? Analiza sadržaja hrvatskih medija prije parlamentarnih izbora 2015.. Društvena istraživanja [Internet]. 2018 [pristupljeno 20.11.2019.];27(3):431-451. https://doi.org/10.5559/di.27.3.03
IEEE
M. Mustapić i I. Balabanić, ""Mjesto sjećanja" ili izborna kampanja? Analiza sadržaja hrvatskih medija prije parlamentarnih izbora 2015.", Društvena istraživanja, vol.27, br. 3, str. 431-451, 2018. [Online]. https://doi.org/10.5559/di.27.3.03

Sažetak
U radu se nakon kratkoga teorijskog razmatranja kulture
sjećanja i političke komunikacije u izbornim kampanjama
analiziraju prilozi s izjavama političara tijekom kampanje
za parlamentarne izbore 2015. godine u Hrvatskoj. Glavni
je cilj rada ustanoviti na koji su način događaji i pojave
iz suvremene hrvatske povijesti, te oko njih prisutna
različita "kolektivna sjećanja", bili prisutni u analiziranim
prilozima. Istraživanje priloga objavljenih u vodećim
hrvatskim medijima (dnevne novine, TV-stanice, web-
-portali) provedeno je metodom analize sadržaja. Rezultati
pokazuju da su prilozi koji uključuju političku komunikaciju
o suvremenim povijesnim temama bili znatno zastupljeni,
a da su rasprave o njima prije svega potencirane u
najvećim strankama, HDZ-u i SDP-u. Na općenitoj razini
zaključivanja može se reći da je izborna kampanja u
znatnoj mjeri postala "mjesto sjećanja" na kojem se
generiraju daljnji politički konflikti oko povijesnih pitanja,
a zanemaruju rasprave oko rješavanja mnogih društvenih
problema.

Ključne riječi
kultura sjećanja; izborna kampanja; mediji; analiza sadržaja; Hrvatska

Hrčak ID: 205084

URI
https://hrcak.srce.hr/205084

[engleski]

Posjeta: 359 *