hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

I vlakom na vikend. Prilog socijalnoj i kulturnoj povijesti slobodnoga vremena u Hrvatskoj krajem 1960-ih

Igor Duda ; Filozofski fakultet, Pula, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (6 MB) str. 659-677 preuzimanja: 60* citiraj
APA 6th Edition
Duda, I. (2002). I vlakom na vikend. Prilog socijalnoj i kulturnoj povijesti slobodnoga vremena u Hrvatskoj krajem 1960-ih. Časopis za suvremenu povijest, 34 (3), 659-677. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/206895
MLA 8th Edition
Duda, Igor. "I vlakom na vikend. Prilog socijalnoj i kulturnoj povijesti slobodnoga vremena u Hrvatskoj krajem 1960-ih." Časopis za suvremenu povijest, vol. 34, br. 3, 2002, str. 659-677. https://hrcak.srce.hr/206895. Citirano 21.01.2020.
Chicago 17th Edition
Duda, Igor. "I vlakom na vikend. Prilog socijalnoj i kulturnoj povijesti slobodnoga vremena u Hrvatskoj krajem 1960-ih." Časopis za suvremenu povijest 34, br. 3 (2002): 659-677. https://hrcak.srce.hr/206895
Harvard
Duda, I. (2002). 'I vlakom na vikend. Prilog socijalnoj i kulturnoj povijesti slobodnoga vremena u Hrvatskoj krajem 1960-ih', Časopis za suvremenu povijest, 34(3), str. 659-677. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/206895 (Datum pristupa: 21.01.2020.)
Vancouver
Duda I. I vlakom na vikend. Prilog socijalnoj i kulturnoj povijesti slobodnoga vremena u Hrvatskoj krajem 1960-ih. Časopis za suvremenu povijest [Internet]. 2002 [pristupljeno 21.01.2020.];34(3):659-677. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/206895
IEEE
I. Duda, "I vlakom na vikend. Prilog socijalnoj i kulturnoj povijesti slobodnoga vremena u Hrvatskoj krajem 1960-ih", Časopis za suvremenu povijest, vol.34, br. 3, str. 659-677, 2002. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/206895. [Citirano: 21.01.2020.]

Sažetak
U vremenu poratne obnove i modernizacije u Europi, i Hrvatsku su 1950-ih i 1960-ih zahvatili gospodarski rast i poboljšanje životnoga standarda. Prema zapadnim je uzorima stvarano masovno potrošačko društvo čija je važna odrednica uživanje u slobodnome vremenu. Vikend izleti nezaobilazna su tema novoga tjednika Vikend, u čijem je prvom godištu objavljivana velika promidžbena kampanja nazvana Putujte udobno željeznicom. Koliko je sve to bilo dostupno prosječnoj obitelji i kako je ona provodila svoj tjedni odmor?

Hrčak ID: 206895

URI
https://hrcak.srce.hr/206895

[engleski]

Posjeta: 111 *