hrcak mascot   Srce   HID

Muzeologija, No. 54, 2017.

Stručni rad

Korištenje digitalnim marketinškim alatima u hrvatskim muzejima

Ana Pia Matijaš

Puni tekst: hrvatski, pdf (870 KB) str. 108-142 preuzimanja: 17* citiraj
APA 6th Edition
Matijaš, A.P. (2017). Korištenje digitalnim marketinškim alatima u hrvatskim muzejima. Muzeologija, (54), 108-142. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/207390
MLA 8th Edition
Matijaš, Ana Pia. "Korištenje digitalnim marketinškim alatima u hrvatskim muzejima." Muzeologija, vol. , br. 54, 2017, str. 108-142. https://hrcak.srce.hr/207390. Citirano 22.03.2019.
Chicago 17th Edition
Matijaš, Ana Pia. "Korištenje digitalnim marketinškim alatima u hrvatskim muzejima." Muzeologija , br. 54 (2017): 108-142. https://hrcak.srce.hr/207390
Harvard
Matijaš, A.P. (2017). 'Korištenje digitalnim marketinškim alatima u hrvatskim muzejima', Muzeologija, (54), str. 108-142. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/207390 (Datum pristupa: 22.03.2019.)
Vancouver
Matijaš AP. Korištenje digitalnim marketinškim alatima u hrvatskim muzejima. Muzeologija [Internet]. 2017 [pristupljeno 22.03.2019.];(54):108-142. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/207390
IEEE
A.P. Matijaš, "Korištenje digitalnim marketinškim alatima u hrvatskim muzejima", Muzeologija, vol., br. 54, str. 108-142, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/207390. [Citirano: 22.03.2019.]

Sažetak
Istraživanje pokazuje kako su muzealci osviješteni o marketingu i vrlo vjerojatno su ga spremni prihvatiti na odgovarajući način. Treba imati na umu da je većina digitalnih komunikacijskih kanala u nečijem vlasništvu te da se na njih može gledati kao na poduzeća s kojima se ostvaruje poslovni odnos

Ključne riječi
Digitalni marketing; Muzeji; Hrvatska

Hrčak ID: 207390

URI
https://hrcak.srce.hr/207390

Posjeta: 40 *