Skoči na glavni sadržaj

Recenzija, Prikaz slučaja

Prikaz radionice: The Yigal Arnon & Co. Law and History Workshop, Pravni fakultet Buchmann, Sveučilište u Tel Avivu, Država Izrael, 9. – 16. travnja 2018.

Kristijan Poljanec orcid id orcid.org/0000-0002-4912-1335 ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 132 Kb

str. 621-627

preuzimanja: 389

citiraj


Sažetak

Od 9. do 16. travnja 2018. na Pravnom fakultetu Buchmann, Sveučilište u Tel Avivu, Država Izrael, održane su dvije radionice iz područja bliskoistočnih studija. Autor prikaza na tim je radionicama sudjelovao u okviru programa nastavničke razmjene Erasmus Plus tijekom boravka na Sveučilištu u Tel Avivu kao Cegla Visiting Research Fellow.
Pravni fakultet Buchmann najstarija je, najveća i vodeća izraelska pravna škola, s tradicijom koja seže u tridesete godine 20. stoljeća. Osim brojnih kolegija na hebrejskom i engleskom jeziku, Pravni fakultet Buchmann organizira jedinstvene pravne radionice (engl. legal workshops) na kojima vodeći izraelski i strani pravni teoretičari izlažu isključivo neobjavljene radove (engl. work in progress). Posebnost takvog formata izlaganja sastoji se u intenzivnom uključivanju studenata u diskusiju oko radova u nastajanju. Takav pedagoški pristup omogućuje studentima da neposredno, vlastitim angažmanom, sudjeluju u stvaranju pravne literature. Od svakog se studenta očekuje da pročita predmetni članak ili poglavlje knjige u nastajanju te da u živoj akademskoj debati dade objektivan i kritički sud o iznesenim tezama. Nije neobično vidjeti kako studenti propituju utemeljenost metodologije, teza i zaključaka koje su iznijeli članovi akademske zajednice (uključujući i nastavnike matičnog fakulteta) te time daju anticipiranu “recenziju” rada iz studentske perspektive. Na taj način ne samo da ih se potiče i usmjerava ka kritičkom promišljanju, nego im se omogućuje razvitak vlastitih znanstvenoistraživačkih kompetencija. Konačno – no ne i manje važno – treba istaknuti kako studenti u interakciji s nastavnicima neposredno sudjeluju u stvaranju budućih nastavnih materijala i tako postaju dionici sustava unapređenja kvalitete nastavnog procesa.

Ključne riječi

radionica; metodologija; učenje; pravo

Hrčak ID:

207497

URI

https://hrcak.srce.hr/207497

Datum izdavanja:

28.9.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.551 *